• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke kant pads te gebruiken

Kilometervreter

Detailing rookie
13 jun 2011
49
0
Beste forummers

Het zal wel een hele stomme vraag zijn maar ik ben een beginner en heb een beginnersset besteld.
Hier heb ik o.a. een rode pad (voor mijn orange crush) en een zwarte pad (voor mijn lime prime) bij.
In de rode pad zitten ronde inkepingen. Moet ik aan deze kant de was doen of is dit juist om te voorkomen dat je hand wegschiet bij het poetsen?
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon er niets over vinden:schaam

normale vragen worden normaal beantwoord , iedereen is zo begonnen.
je moet bij de inkepingen het product insmeren de andere kant is om je hand op je leggen.

Kan allebei, in sommige gevallen vind ik die inkepingen juist minder fijn als 'lakzijde' want dan krijg ik soms strepen van product dat eruit komt op momenten dat ik dat net niet wil :-d

Hallo,

Je hebt je antwoord al maar toch nog ff:

Als je de zijde gebruikt met de "gaatjes" kan je in principe langer blijven smeren als je bvb vloeibare wax gebruikt,zo kan je dus zuiniger te werk gaan met je produkten.
Probeer het anders ff uit,je zal merken dat als je de pad een beetje anders vastpakt of draait(tijdens het uitsmeren van je produkt) ,dat je er grotere stukken mee kan doen!:-b (er zit immers nog product in de gaatjes en die kan je best eerst opsmeren vooralleer je nieuw produkt op de pad neemt.)

Danny