• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke klei & lube combinatie?

FrancWij

Detailing rookie
4 jan 2022
3
2
Al enkele keren gewerkt met Last Touch van Meguiars en de klei van Poor boys. Echt een kl@te combi wat mij betreft.
Klei plakt vaak op de lak en krijg allemaal strepen op de lak die ik nooit heb gehad met andere klei. Marring noemen jullie dat volgens mij.
In de beoordeling van de poorboys klei op Carclean.com las ik een beoordeling van iemand die ook constateert dat Last Touch en Poorboys klei niet goed samen gaan.
Mijn vraag aan jullie: welke klei adviseren jullie met Last Touch? Ik heb nl nog veel van de lube.
Oh ja, en nog een vraag; verdunnen jullie de Last Touch met water of niet?
Al vast bedankt voor jullie reacties.
 
Dank je voor je reactie.
Ik had alle spullen in de webshop al gezien, maar zie door de bomen het bos niet. Geen idee wat ik moet kiezen, welk mer, welke combi klei/lube.
Ik detail hobbymatig. Meestal klassieke autos met een niet heel erg vervuilde lak van max zo'n 10 jr oud.
Welke combi kunnen jullie aanraden?