• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke metal polish?

aron225

Detailing chief
2 mei 2009
2.158
102
allen,
gezien ik nog niet in bezit ben van een metal polish, hierbij de vraag, welke moet ik hebben?

het gaat voornamelijk om de achterspoiler van de evo (die is aluminium)
en uitlaten (allemaal RVS)

het moet wel een knappe finish geven..

gezien ik absoluut geen idee heb, welke ik moet hebben, aan jullie de vraag!

allen alvast bedankt

of kan het ook gewoon met de monello's??
 
Ik heb deze en die bevalt me goed.

https://www.Carclean.com/product/Mothers_Wax/Mag_Aluminum_Polish_140gr_05100_100201

Groet, Peter
 
ik zou wel een echte metal polish pakken, en geen monello....
de monello zal ook best werken, maar miss laat het een "waas" achter ofzo..?

Welke te nemen..? durf ik je geen advies over te geven...
heb zelf de meg's all metal polish gehad en nu Belgom Alu.
De Meg's vond ik niet echt goed, Belgom is stuk beter maar het kan denk ik nóg wel wat beter...
 
leuke is, toen ik hier net kwam, had IEDEREEN bijna een potje nxt all metal polish..

@peter, kijk:)^
en nog vriendelijk voor de portemonee ook!
dankje!
 
De Mothers Metal Polish is een van de betere. Beter dan Meguiar's en ook beter dan Belgom.

Wil je nog een stap hoger, dan kom je bij de Mothers Billet Metal Polish uit, die is onovertroffen.
 
lijkt mij dus een duidelijke keuze!

topic kan dicht.

de mag & alu polish komt hier in huis bij de volgende bestelling
 
Totdat je die van Mother's probeert. Al een paar keer meegemaakt wat ik met de AMP niet voor elkaar kreeg met de Alu & Mag polish wel.
 
Is dit eigenlijk echt polijstwerk dat je met zo'n metal polish kan doen of is dit meer 'opkuiswerk' ? Nuja, aluminium zal wel te doen zijn maar op chrome kan je toch niet veel doen denk ik zo. Of ben ik nu totaal verkeerd ?