• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke Monello mitt is te vergelijken met de Meguiar's mitt?

ALFIrE

Detailing chief
12 sep 2008
264
100
hey,

ik gebruik al jaren de merguiars mitt, tot volle tevredenheid.

binnenkort wil ik een nieuwe bestelling plaatsen, en ook eens de monello mitt meebestellen.

ik vraag me echter af welke monello best te vergelijken is met de meguiars, de normale of de thick???

Het is echt persoonlijke voorkeur, de normale Mitt is vrijwel identiek aan de originele Meguiar's mitt (X102D) de Thick Mitt lijkt weer meer op de X3002 Mitt van Meguiar's.

Wij vinden beide mitts erg fijn van Monello.

De Wash Mitt van Monello is het beste te vergelijken met de Ultimate Wipe Wash Mitt (Europese versie) van Meguiar's, helaas nu niet meer te koop.
De huidige washmitt is de USA versie en die is het best te vergelijken met de Thick Mitt alleen is de Thick Mitt nog dikker en zachtere vezels (voor gebruik een keertje wassen).

De meguiars mitt X3002 zit een beetje tussen de normale Monello mitt en de Thick mitt volgens mij, zelf heb ik ervaring met de normale Monello mitt en de Meguiars mitt, de Meguiars neemt iets meer water op dan de Monello, maar de Thick mitt moet weer meer water opnemen en is daardoor ook iets zwaarder.
Beetje afhankelijk van wat je wensen zijn, en wat je zelf prettig vind.