Ik ook en ik pak liever een “verse”Ik vind zelf net schoongemaakte pads nogal spetteren.
Ik ook en ik pak liever een “verse”Ik vind zelf net schoongemaakte pads nogal spetteren.
Goedkoop kan ook wel eens duurkoop zijn in het geval van pads met name als het velcro van slechte kwaliteit is (bij enkele Ali express varianten) want als ie eraf vliegt tijdens het polijsten…Zijn er ook goedkopere pads in 5,5 inch? Dus geen duur merk als Monello, die jullie adviseren? Of is dat niet aan te raden?
Ik heb van oranje, rood, wit en geel 5,5 inch ieder 1. Wat bedoel je met kleinere pads? Ik heb maar 1 steunschijf:$Dat is inderdaad een dingetje. Daarom zou je dus ook met minder kunnen beginnen. Denk aan 1 per gradatie en waarschijnlijk ook van de kleinere pads 1 per gradatie.
Ik ook (vermoed dat de pads van Gyeon zelfde fabrikant hebben trouwens).Ze zijn wat duurder maar ik ben zelf fan van Scholl pads.
Dat idee heb ik niet, althans dat worden er toch andere specificaties toegepast.Ik ook (vermoed dat de pads van Gyeon zelfde fabrikant hebben trouwens).
Wat ik je wel wil adviseren als het gewoon voor privé en thuis gebruik is, houd het eenvoudig en dus bij 1 merk.
Als je voor Monello zou kiezen:
Geel - Veloce
Oranje - Mezzo
Wit - Finale