• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke pads zijn goed

Zijn er ook goedkopere pads in 5,5 inch? Dus geen duur merk als Monello, die jullie adviseren? Of is dat niet aan te raden?
Goedkoop kan ook wel eens duurkoop zijn in het geval van pads met name als het velcro van slechte kwaliteit is (bij enkele Ali express varianten) want als ie eraf vliegt tijdens het polijsten…
 
Na gebruik zet in mijn pads in een emmer met warm water en een scheutje PB padcleaner er bij.
De volgende dag spoel ik ze schoon met warm water en laat ze drogen ruim ze daarna op. Dat is voor mij de meest effectieve reinigen methode die het minste tijd kost (voor m'n gevoel)
Ik heb wel de luxe dat ik zelf er meerdere heb.
 
  • Leuk
Reactions: DetailingDutch
Dat is inderdaad een dingetje. Daarom zou je dus ook met minder kunnen beginnen. Denk aan 1 per gradatie en waarschijnlijk ook van de kleinere pads 1 per gradatie. ;)
Ik heb van oranje, rood, wit en geel 5,5 inch ieder 1. Wat bedoel je met kleinere pads? Ik heb maar 1 steunschijf:$