• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke polijstenmiddelen.

kelvin1990

Detailing chief
6 jun 2011
274
85
Aangezien ik hier door de polijstmerken het bos niet meer zie wil ik toch deze vraag naar jullie toe stellen:

ik wil binnenkort een DAP-500 aanschaffen, maar daar moeten goede polijstenmiddelen bijzitten. Daarnaast schijnt een voedende wax after ook belangrijk te zijn. Welke raden jullie mij aan?
Over monello's heb ik aardig wat goeds gehoord, maar werkt dat bijv op elke polijstschijf net zo goed? En als laatste wax, welke raden jullie dan aan?

dank voor de info!!:-)^

Die kit heb ik idd voorbij zien komen, maar is dat alles wat ik nodig heb? ook qua voedende wax wat daarna nog moet? Dus dit is prima als ik voor het eerst met polijstmachine+middel werk?

Er zitten alleen polijstmiddelen in. Lees even dit topic door voor de zaken die je nodig hebt:

https://forum.Carclean.com/cc_postst5922/Volledig-exterieur-stappenplan-machinaal-DAP500900.aspx

bahbah wat een spul haha:-"

ik ga over een tijdje toch voor dat starterspakket van de DAP-500 met die polijstpads en polijstmiddel. Dan moet ik alleen nog een voedende wax en wat doeken. Moet alleen nog even uitvogelen hoe dat zit met de zwaartes van de polijstmiddelen op de pads, maar wat ik her en der gelezen heb is als je 2 pads gebruikt, denk voor de lak van de clio rs van mij de oranje en de witte, dat je dan al 99% van je doel bereikt hebt.

nooit te oud om te leren zullen we maar zeggen!!:-)^

Je kan van te voren niet zo 1,2,3 zeggen welke pads en middelen je nodig hebt, daarvoor zal je toch echt een stukje moeten doen.
Daarbij zal je ook nog moeten afbouwen: stel dat je oranje pad hebt gebruikt dan ga je terug naar wit en dan zwart ( in een notedop ).
Wax voed niet maar beschermd.
Wil je voeden dan zou je richting een glaze moeten gaan kijken, daar zitten weer wat oliën in die de gepolijste lak een extratje geven.
Het best is idd de link van stimpy68 even goed doornemen en daarbij wat meer verdiepen in de overige topics, no offence maak krijg beetje het idee dat je nét even te makkelijk denkt