• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke vaste wax?

Pascal-X

Detailing rookie
31 jul 2008
166
0
Hey,

Ik heb al een hele PB collectie poets uitgezocht met Tim, maar ik zit nog te twijfelen tussen een paar vaste waxen.

Natty's, Natty's blue, m16 of m26. Ik wil het liefst machinaal gaan gebruiken en graag een diepe glans.
 
Ik zou voor de M16 gaan, maar dat is persoonlijke voorkeur natuurlijk. En ik breng het ook liever met de hand op (met applicatorpad)
 
Voor gemak kan je beter M26 kiezen of Natty's (white voor lichte kleuren, Blue voor donkere kleuren). M16 is nogal lastig te verwijderen als je het te dik aanbrengt en dat gaat aardig snel.
 
Wat die M16 betreft, je hoeft het maar 1x gezien te hebben hoe iemand het goed aanbrengt en je kan het zelf ook. Gewoon niet gek gaan doen met dat spul.
 
Als je het weet is er niks aan de hand, maar het blijft een lastig produkt, ze hebben het ook niet voor niks vervangen door de M26 in de States.
 
Dan moet ik nog tegen de lamp aan lopen misschien :D (dat was ook zeker gebeurd als ik niet op de detaildag was geweest en toch met de M16 aan de slag was gegaan)
 
oke dan hou ik het toch maar bij het handmatig opbrengen van de m26. Als me die niet bevalt kan ik nog altijd overstappen op natty's :)^