• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke verzekering

Daan Ruijters

Detailing rookie
22 dec 2022
4
2
Hallo,

Sinds een tijdje ben ik druk bezig met het opzetten van een auto interieur reiniging bedrijf. Het reinigen wil ik doen bij mensen aan huis. Ik ben bijna klaar om te beginnen, het enige wat mist is de verzekering.

Ik ben al dagen bezig met het zoeken van een verzekeraar die deze activiteit wil, alleen heb ik nog geen geschikte gevonden.

Is er iemand die mij verder kan helpen met dit?

Gr,
Daan
 
Dat moet je natuurlijk dan wel duidelijk maken
Het ging mij er om dat de dienst die ze al verzekeren lijkt op wat jij gaat doen
En dan bepalen wat de dekking (welke risico's verzekeren) je moet hebben.

Google is je vriend ;)
 
Welkom op het forum. :D

Is dit niet iets wat je juist bij die verzekeringsmaatschappijen zou moeten uitzoeken? Zoals RedCat aangeeft, kan je ook kijken naar VERGELIJKBARE diensten.

Zo zijn er in mijn omgeving bijv. schilders die zichzelf als onderhoudsbedrijf verzekeren. (Ook CAO is dan anders)
 
Ja ik heb al een stuk of 10-15 verzekeringsmaatschappijen gebeld en bijna het hele google lopen afzoeken. Vandaar dat ik het via dit forum nog even wou proberen. Maar ik zal het wel eens proberen met een vergelijkbare dienst, bedankt voor de tips!
 
Heb je jezelf ingeschreven bij de Kamer van Koophandel? Daar kunnen ze je vast en zeker helpen v.w.b. de juiste verzekeringen.
Wellicht is het handiger een persoonlijk gesprek aan te gaan dan je wezenloos lopen zoeken op internet.


 
  • Leuk
Reactions: Nesjka
Als je de grotere verzekeraars zoals Interpolis, AON etc belt, en je krijgt het niet verzekerd, dan komt mij dat raar voor.
Bel anders een adviseur in je woonplaats en overleg met hen. Volgens mij zoek je nl een verzekeraar die wil verzekeren voor bedrijfs- en beroepsaansprakelijkheid. Dat is een standaard verzekeringsproduct.

Succes!