Het spijt me,het is weer een ''welke wax moet ik nemen topic'',maar ben toch wel benieuwd naar de meningen.
De tekst geeft het al een beetje aan.Ik heb een aantal goede waxen al in bezit,maar toch zegt het ergens,neem er nog 1 bijDat gevoel kennen we allemaal wel denk ik.Maar ik zou geen Dagobert heten als ik niet goed over me uitgaven nadacht.De auto waarvoor ik het meeste ga gebruiken is een metallic zwarte Toyota Corolla E12.
De waxen die reeds in bezit zijn,zijn als volgt:
Dodo Purple Haze,Blue Valvet,Rainforest Rub,Rubbish Boys Juiced Edition (allemaal panel pots)
Meguiars M16,Step 3 Carnuba,Cleanerwax
Poorboys Natty's Blue,E-XP
Collinite 915 en de 476s.
De waxen die ik op het oog heb zijn de volgende:
Chemical Guys Pete's 53
Bouncers Check the Flag,Sherbet Fizz,Vanilla Ice
Finish Kare 1000P(meer een sealant,wat ik gelezen heb)
Dodo Juice Black Widow
Poorboys Natty's Black
Mothers Wax California Gold Pure Carnauba Wax
Het is allemaal nogal veel dat weet ik,maar ik vraag me dus af of iets van de gewilde lijst nog iets toevoegt op het gene wat ik al heb.Andere opties zijn ook welkom.Ik vind 50 euro wel de max om uit te geven aan een wax.
In ieder geval bedankt alvast !
De tekst geeft het al een beetje aan.Ik heb een aantal goede waxen al in bezit,maar toch zegt het ergens,neem er nog 1 bijDat gevoel kennen we allemaal wel denk ik.Maar ik zou geen Dagobert heten als ik niet goed over me uitgaven nadacht.De auto waarvoor ik het meeste ga gebruiken is een metallic zwarte Toyota Corolla E12.
De waxen die reeds in bezit zijn,zijn als volgt:
Dodo Purple Haze,Blue Valvet,Rainforest Rub,Rubbish Boys Juiced Edition (allemaal panel pots)
Meguiars M16,Step 3 Carnuba,Cleanerwax
Poorboys Natty's Blue,E-XP
Collinite 915 en de 476s.
De waxen die ik op het oog heb zijn de volgende:
Chemical Guys Pete's 53
Bouncers Check the Flag,Sherbet Fizz,Vanilla Ice
Finish Kare 1000P(meer een sealant,wat ik gelezen heb)
Dodo Juice Black Widow
Poorboys Natty's Black
Mothers Wax California Gold Pure Carnauba Wax
Het is allemaal nogal veel dat weet ik,maar ik vraag me dus af of iets van de gewilde lijst nog iets toevoegt op het gene wat ik al heb.Andere opties zijn ook welkom.Ik vind 50 euro wel de max om uit te geven aan een wax.
In ieder geval bedankt alvast !