• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke wax moet ik keizen?? ( Collinite?)

Om de algemene tevredenheid over collinite nog maar even op te schroeven:lol
bij deze...

Heb zelf in de week voor kerst mijn auto behandeld met de 845. Ondanks alle pekel, sneeuw en ijs zit hij nog mooi in de wax en is de beading nog steeds aanwezig.
Als het straks weer wat warmer is ga ik hem weer volledig behandelen samen met mijn broer, en dan wil ik mijn nieuwe Dodo banana armour uitproberen. Was een kadotje van mijn broer dus ben erg benieuwd!!

Ik heb zelf de 476, heel tevreden over en het allermooiste is wel het blikje waar het in zit. Echt een icoon van de jaren 70, mooi van lelijkheid! Alleen daarom al wil ik dat blik steeds weer even vastpakken. Ik zou zeggen: kopen! Zulke verpakkingen maken ze vandaag de dag niet meer, jongen. :-b

Ben je er al uit welke Collinite je wil?

Zoniet, je mag vast wel van wat forumleden de Collinite proberen.

Ik heb de Collinite Marque d Elegance Carnauba Paste Wax No. 915. Proberen?

Zelf zou ik de 845 ook wel eens machinaal willen proberen. (handmatig vond ik het geen succes)

whaha, idd :ja gaan wel ff verder in die andere, hier niet zoveel offtopic geneuzel :cool