• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke wax om te proberen..

Even afhankelijk hoe ver je vanaf Harderwijk woont is er voor het droog overnachten van de Mazda ook wel een oplossing.
Naast de Dodo waxen hebben Wilma en ik ook de Fuzion en DGPS3 staan mochtje die willen proberen.

Als je makkelijk buiten wil verwerken dan is Collinite niet echt aan te raden. Zelf heb ik de fout ook al eens gemaakt om hem in de volle zon te laten drogen :(
Moest er met een nieuwe laag wax eroverheen om het los te krijgen.

Wat mk-us zegt is een goed idee. Een klein testpotje zodat kan proberen of de verwerkbaarheid naar wens is.

DJ panel potjes zijn zeker te proberen !

Misschien dat ik wilma of RSTsmurf ook eens lief aan zal kijken. :roll

Word vervolgd zeg maar :-"

Vandaag een bestelling gedaan.

Ga de DJ purple haze PRO eens proberen ;)
Resultaat zullen jullie vast wel te zien krijgen 8d

Zal hier de qoute even neer zetten :lol beloofte maakt schuld zeg maar...

arjanD300 zei:
Vanmorgen vroeg, even het neusje ingesmeerd met Dodo Juice Purple Haze PRO.
Tja die lucht he, zit een apart luchtje aan (ruik liever Natty's) maar lekker dun opgebracht (voorbereiding is niet het je van het, hij zit nu op een 3 weken oude PB's EX-p met Natty's laag) merkte dat het curen snel ging, na een swipe test begonnen met uitpoetsen je moet iets meer werken als bij de PB's produkten maar was wel prima te doen en liet meteen een mooie diepe glans achter met verschillende kleur nuances in het PRACHTIGE smurfen blauw ! :8

Maar om nu weer te zeggen WOW, ook al is het maar 1 laagje (meer redde ik niet, heb al twee weken gordelroos :( ) en natuurlijk niet helemaal de juiste voorbereiding......ben ik wel benieuwd hoe hij zich nu houd, en hoe ziet de beading er straks uit na een bui regen.
Want die vind ik van PB's toch tegen vallen...

NOGMAALS VOORBEREIDING IS ER NIET GEWEEST ! ZEG MAAR......maar na twee weken Gordelroos, hevige pijn lukte me dat niet.

Wel lijkt het erop dat je met 1 laagje Dodo het zelfde uiterlijk bereikt als 1 laag Pb's EX-p met een laag Natty's....

Plaatjes, er is alweer een km of 40 mee gereden...
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

*EDIT* ondanks de regen en zand lijkt het erop dat de DODO zicht beter houd.
Als je door de regen/zand druppels heen kijkt ziet de lak er nog steeds schitterend diep/blauw/metallic/glans uit !!!

Morgen weer wassen ben benieuwd of hij dan nog steeds zo'n net gewaxt look heeft....