• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke wax van dodo?

Die van mij is absoluut niet korrelig, het is een stevige soft wax. Vreemd dat die van jouw zo korrelig was/is. Met de vingers smelt hij juist, raar dat dat niet bij jou gebeurde!

Ach, ben er uiteindelijk wel uitgekomen met behulp van een foam pad dus maak verder ook geen zorgen. Ga niet voor niets de grote variant bestellen :ja
Maar heb wel vaker gelezen dat de sn korrelig is qua structuur.

zie net dat het dan voordeliger is om de wax kit te bestellen met oa finger mits. Scheelt toch weer. :lol

Die van mij is ook niet korrelig,en heb ook geen problemen met aanbrengen of uitbuffen.

Ik heb de SN op mijn wagen nu zo`n 4 maanden geleden aangebracht (2 lagen) en ik moet zeggen hij blinkt nog steeds als een concourswax!
Aanhechting van vuil en pekel heb ik geen enkele last.
Mooi om te zien vind ik het verschil als mijn wagen op een parkeerplaats staat,het is vaak de enigste schone wagen.
Ik was hem nu maar als het weer het toelaat(eenmaal in de 2 a 3 weken) met BTBM of de SN shampoo.(de shampoo`s gebruik ik om en om.)
En hij ziet er weer als pas gewaxd uit.
Ik hoef niet eens Redmist te gebruiken oid.

Maar ik moet zeggen,Ik gebruik nu op het moment(winterweer) veel de combo: Wolfgang deep gloss paint sealend/fuzion en die hebben samen zeker ook het gewenste effect.

Dus ik zeg:zeker doen,die SN is helemaal super:jippie

Meen me dit te herinneren van vorig jaar...

Uit de kleine letters van de mailing:

Citaat:
* Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of bundels.

Scheiße, je hebt gelijk. Heb de mail nog eens nagelezen en het staat er idd.
Maar nu de hamvraag: Is een kit het zelfde als een bundel?

db waar jij het over hebt is een standaard kit van dodo juice dus denk dat je mazzel hebt:cool ,maar voor de zekerheid zou ik even een mailtje doen of een pm-tje naar Tim&Co

Heb ik weer: kom ik zojuist thuis uit de avonddienst, kruip achter m'n laptop om het forum te lezen en m'n bestelling te plaatsen. Lees ik daar dat de 200ml versie van de sn al is uitverkocht ]-0
Ben ik toch weer genoodzaakt om de hardwood versie te bestellen. Nee, dat downsizen van de totaal prijs voor m'n bestelling gaat lekker zo :roll
Anyway, hoe zat dat ook alweer met de refill? Heb de zoek functie geprobeerd, maar kon niet veel vinden. Kon je deze nu tegen gereduceerd tarief opnieuw laten vullen, of betaal je dan gewoon de volle mep?

DB9 zei:
Kon je deze nu tegen gereduceerd tarief opnieuw laten vullen, of betaal je dan gewoon de volle mep?

Van de Dodo site:

theDodo zei:
The refill is £65,00, same as the cost of the 200ml, so 50ml extra for the same cost.
theDodo zei:
Direct from us rather than through resellers

Omgerekend ben je dus +/- 77,00 euro (afhankelijk van de wisselkoers) kwijt voor een refill. Tel hierbij nog de verzendkosten bij op ... :-/

Oke, je krijgt dan wel 250ml, toch blijft het een duur grapje.

Misschien een optie om de Wolfgang Fuzion te kopen?
Als je dan toch geld uit gaat geven voor een goede wax :-d

Voor dat geld krijg je 2 potten wax (na inleveren van het certificaat) ;)

Bedankt, nicknameless. Tijdens het zoeken op het forum, las ik al de verschillende positieve verhalen over de fuzion en de refill.
Bestelling is reeds geplaatst, het zal de volgende keer dan de fuzion worden.