• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke wax voor deze Ragtop kever ?

arjanD300

Detailing addict
17 jun 2010
257
65
44
Welke wax zouden jullie adviseren op deze non-metallic kleur ???

Eigenaar rijd er in principe alleen mee als het mooi weer is.
Natuurlijk kan het voor komen dat tijdens een rit onderweg naar een meeting hij nat word door een bui...

Maar tijdens meetings moet hij gewoon GLIMMEN !!
diepte ga je niet krijgen lijkt mij vanwege de non-metallic.....

imagegfo.jpg


Voor meer:
https://forum.Carclean.com/cc_postst13322/57-Ovaal-Raggtop-gewassen.aspx

Jullie zijn altijd snel met hulp dus hoop ook deze keer weer, want wil de bestelling er vanavond nog uit gooien !
 
Als eerste Top voor je snele reactie Nicknameless :cool:

Tja C-quarts is leuk maar hij houd ervan om zowat elke meet hem lekker in te smeren :D dus daarna zou hij ook nog iets willen...
Dan vind ik C-quarts een beetje "overbodig" begrijp me niet verkeerd hoor het lijkt geweldig spul te zijn, maar als je steeds weer opnieuw begint is het zonde :weetniet

Plus klinkt misschien raar maar voel me nog niet zo ervaren om daarmee aan de slag te gaan.....

Ik heb begin van het jaar de kever in de collinite 845 gezet, puur vanwege geen metallic gekozen voor glans geen diepte, dit zit nu nog op de kever als je hem wast is de beading nog steeds geweldig...
Dus eerste instantie dacht ik weer aan de 845, makkelijk in gebruik voor de eigenaar....
 
Als die toch elke meet z`n wagen gaat waxxen , dan zou ik kiezen voor de Fuzion.Zeer makkelijke wax om mee te werken :heart_eyes: ;)
 
Alweer zo'n snelle ;)

Haha had ik kunnen weten :D , prijs ik weet niet wat hij in gedachte heeft hoor maar gok op 25-50 euro....
 
Laatst een heel verslag gelezen van Chemical Guy Lava Luminous Glow Infusion......google maar eens
 
Klopt maar laat nou carclean geen CG hebben ;)

Jeetje lijkt wel of ik gelijk jullie hulp de grond in boor :-" :-b


Rainforest rub gaat mee in de bestelling !! alleen dan wel voor mij :ja als algemene wax voor alle kleuren.......
Kan hem natuurlijk laten testen....
 
Had hem net nog aan de telefoon, fuzion prijsje schrok hij zich dood van :D

Omdat ik de rainforest in mijn bestelling heb staan gaan we die als test gebruiken.
Daarnaast wou hij de 845 wel gewoon houden (geef hem geen ongelijk, smeer hem zelf ook heelvaak op de mazda, kan niet genoeg krijgen van die beading)

Dus eerst dat maar eens proberen.....

Nu de bestelling afronden.

Thanks voor jullie snelle reacties en mee denken !!!!