• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

WesleyK

WesleyK

Detailing rookie
28 feb 2012
2
0
Inmiddels lees ik alweer een tijdje mee en heb ik al 3 bestellingen binnen dus het wordt wel eens tijd om mezelf voor te stellen denk ik zo.

Sinds kort in het bezit van mijn eigen auto, een Mazda MX-3 V6, en bij aflevering kon deze al een flinke wasbeurt gebruiken. Zo gezegd zo gedaan, maar tijdens het wassen viel het al snel op dat er veel vuil achterbleef wat niet zo gemakkelijk weg te krijgen was, en valt het je meer en meer op dat de lak wel wat aandacht kan gebruiken.
Uiteindelijk bij carclean terecht gekomen en mijn 1e, 2e en 3e bestelling gedaan :-" en inmiddels wil ik zelfs al een DAP aan gaan schaffen omdat ik toch wel de smaak te pakken heb!

Ik zal hier dus zeker nog even rondblijven lezen op dit gezellige forum :-)^ . Complimenten voor de webshop trouwens, zo hoort een webshop te zijn!

Bedankt voor de reacties!

Bij deze ook nog een foto van de auto die onder andere moet worden gepoetst

DSC00411.webp

71abe2f0.webp

DSC00416.webp

Motorruimte kan ook wel een beurt gebruiken ;)