• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

White Diamond/Black Hole - M7

johan74

Detailing rookie
19 jan 2009
41
0
Is er een verschil tussen de White Diamond/Black Hole en de M7 ?
Of zijn ze beiden identiek en zijn ze gewoon een glaze.
Bevat de M7 ook fillers en kan het zijn dat de M7 een lichte polijstwerking heeft?
Zijn er mensen die ervaringen hebben met beide producten en een voorkeur hebben
voor het één of het ander product?
 
M7 is een pure glaze, bevat dus geen polijstwerking (net zoals de WD en BH).
Mijn voorkeur gaat uit naar de BH, ruikt heerlijk en zeer makkelijk te verwerken (net als de WD)
 
Heb zelf de M7. Moet zeggen geeft werkelijk een geweldig resultaat maar vind 't niet echt een gebruiksvriendelijk product.
Het kan aan mijn onervarenheid hebben gelegen maar vond 't erg slecht en zwaar uitpoetsen...(mss te dik opgebracht of te lang laten curen??)
 
M7 hoeft niet te curen. Dun aanbrengen, oppoetsen tot ie doorschijnend wordt en afnemen. Gebruikte het vroeger zonder problemen voor ik de Poorboys Black Hole aanschafte.
 
Volgens de bijgeleverde gebruiksaanwijzing bij de fles staat dat het geen schuur- of oplosmiddelen bevat. :weetniet