• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

White wall banden

jordy

Detailing trainee
28 dec 2010
26
47
Hallo,

Ik heb op mijn scooter white wall banden. De banden horen natuurlijk wit te zijn maar zijn bruin geworden. Nu mijn vraag hoe krijg ik ze weer wit?

Alvast bedankt voor de tips!!:party:
 
ik werk voor en na bij een begrafenisondernemer; die lijkwagens hebben ook whitewall-tires. Daar worden ze nog steeds gereinigd met een stijve borstel met wat bruine zeep....old school maar werkt erg goed :)^

zo'n bakbeesten dus :
Cadillac_Fleetwood_hearse_1990s.jpg
 
En bruine zeep is wat we in Nederland Groene zeep noemen toch? Klinkt logisch dat t werkt. Gaat er voornamelijk om dat er ontvet wordt. Zolang je maar geen bijtende schoonmaakmiddelen gaat gebruiken moet het volgens mij wel goedkomen. Super Degreaser weet ik niet helemaal zeker van hoe veilig dat is. APC of groene (of bruine) zeep zouden mijn eerste keuzes zijn.
 
kijk eens op www.blackcruiser.nl
wellicht dat je aan gert jan kan vragen hoe hj zijn white walls onderhoud
 
Nou ik ga morgen maar eerst met groene zeep proberen:)
Bedankt voor de snelle reacties