• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie is er bekend met QUIXX

Leonneke

Detailing addict
29 nov 2008
639
68
60
Waalre
Beste Cleaners;

Wie van jullie is er bekend met QUIXX POLISH.
Alle ervaringen zijn welkom. Ik heb namelijk twee flacons gekregen van iemand. Betreft een 3 in 1 product. Leonneke.
 
Zoals jullie zeggen= in de klikko :D .

Ook zo een flesje gehad, een stukje van 10op10cm op test kap geprobeerd (manueel en machinaal) manueel geen verbetering, machinaal nog meer fijne swirls en enrom gommen.

Dus nee dank u.
 
meuh
Tim zei:
Wij hebben het wel staan, maar het wordt zelden tot nooit verkocht. Zelf is het door ons niet getest.

Staat een voor het komende jaar nog een wisseling van het assortiment geplanned?
Laten we zeggen de niet of slechtlopende produkten eruit en nieuwe erin.
 
corradoke zei:
Zoals jullie zeggen= in de klikko :D .
Ook zo een flesje gehad, een stukje van 10op10cm op test kap geprobeerd (manueel en machinaal) manueel geen verbetering, machinaal nog meer fijne swirls en enrom gommen. Dus nee dank u.


Fijne Cleaners;

Aangezien ik zit te wachten op een DAP, heb ik toch maar eventjes wat Quixx geprobeerd op een stukje motorkap van de Land Rover.
Makkelijk op te brengen met. Droogt vervolgens op na enkele minuten. Makkelijk te verwijderen.

Wat zichtbaar is dat er een licht waslaagje achterblijft, dus wat meer glans. Krassen en Swirls blijven gewoon zitten. Vervolgens een stukje opnieuw en stevig gaan boenen met de hand. Met oranje en witte handpad. Resultaat weer hetzelfde. Niet meer en niet minder krassen. Wel waxlaagje. 1 dag later moest ik de auto wassen, want het is hier nog steeds baggerweer. Met restje Protech Shampoo.
De WAX van Quixx gaat er met wassen al vanaf. Kortom. Fijn spul om mijn spinningfietsen te poetsen in de sportschool. Die worden namelijk niet gewassen maar mogen wel een beetje blinken. :D :D :D
 
Hee daar,

Ik weet niet of je ook al eens met de poorboys produkten gewerkt hebt?
Maar gezien je uit regio valkenswaard komt mag je best een keer wat poorboys produkten proberen van me, dan kun je ze eens vergelijken.
En gaat het toevallig om een zwarte leon met reclame stickers?
Greetz Dirk
 
Ik hád een setje Quixx om je koplampen krasvrij te kunnen maken. Zaten ook 2 1600 wetsand papiertjes bij en een doekje. Ik heb het nog net kunnen proberen, maar was niet echt overtuigd van het resultaat..Ik zag in ieder geval geen verschil

Naja...het lag nog in de auto dus die heb ik niet meer om nog een keer te proberen... :(
 
Dirk zei:
Hee daar, Ik weet niet of je ook al eens met de poorboys produkten gewerkt hebt? Maar gezien je uit regio valkenswaard komt mag je best een keer wat poorboys produkten proberen van me, dan kun je ze eens vergelijken. En gaat het toevallig om een zwarte leon met reclame stickers? Greetz Dirk

Hoi Dirk;

Eerst moet ik eventjes weer een "verwarring" uit de lucht helpen. Ik heb geen Leon. Mijn naam is Leon. Dus ik heet Leon en ik heb een Freelander zwart. Zonder reclame, want dat vind ik zonde van de auto.

De poorboy's heb ik inmiddels de SSR1 en de SSR2 van.
Zojuist heb ik tevens mijn bestelde DAP ontvangen. Dat gaat leuk worden. Zonnetje schijnt en bouwlampje van 500 watt gekocht.

Ik ga ook fotootjes maken. Helaas wel met de gsm want mijn cameraatje van Canon heeft het begeven. Op verzoek en advies van Tinus ga ik dus voor- en na shoots maken.

Alvast dank voor je aanbod. Ooohhh ja, de Black Hole heb ik ook van P.B.
Waxen doe ik met Collinite, over enkele dagen hoop ik.

Sealant trouwens ook al van P.B. Volgens mij heet dat ESP.
Jawel, het lezen van het forum heeft mij in de richting van de P.B. gebracht. Kleien met Meguiars gedaan. Paint Clean ook met Meguiars.

Eigen setje samengesteld dus. Eigenlijk gekozen voor de producten die door de meesten het hoogst geprezen worden.

Dank je wel Dirk en noem me voortaan maar Leonneke ............ :D :D
 
Tim zei:
Niet lopende producten worden inderdaad uitgefaseerd!
dus binnenkort geen vaste waxen meer in het aanbod? 8-())






sorry, flauw ik weet maar heb examens dan komt de beste humor boven :grinning:
 
Leonneke zei:
Dank je wel Dirk en noem me voortaan maar Leonneke ............ :D :D
O sorry Leonneke:grinning: Maar ik zag sportschool en de naam Leonneke staan, ik dacht meteen even aan valkencourt (zwarte Leon met reklame stickers er op:schaam ) sorry daarvoor. Maargoed, succes alvast met het dappen. Ik zie de blinkende Freelander vast wel eens voorbij komen.
Greetz Dirk
 
Dirk zei:
O sorry Leonneke:grinning: Maar ik zag sportschool en de naam Leonneke staan, ik dacht meteen even aan valkencourt (zwarte Leon met reklame stickers er op:schaam ) sorry daarvoor. Maargoed, succes alvast met het dappen. Ik zie de blinkende Freelander vast wel eens voorbij komen.
Greetz Dirk


Allee Dirkje;

Excuses zij nergen voor nodig. Ik heb inderdaad een sportschool, maar Valkencourt is niet van mij.

Vraagje; Heb jij tot voor kort een groot aantal Ferrari's mogen detailen en bijhouden ??? Stuk of 40, net weer verkocht ???
Dan weet ik namelijk wie jij bent .............. :grinning:
Leonneke