• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wim stelt zich voor

VWVariant

Detailing addict
10 apr 2009
53
55
66
Utrecht
:)^ Sinds enige tijd ben ik in het bezit van een 10 jaar oude Passat Variant. Die heeft weinig gelopen, net 110.000 km. De basis was goed, zag er nog goed uit voor zijn leeftijd. Was wel erg vies allemaal, maar je moet daar altijd een beetje doorheen kijken. Toch nog lakschade rondom (plaatselijk laten bijspuiten), vol met diepe wasstraat-krassen (laten polijsten) en vettig interieur (laten reinigen). Automaat laten resetten, schakelt weer prima. Voorruit vervangen, nieuwe ditributieriem enz. Ben er al maanden druk mee en langzaam kom de auto weer bij. Ik ben wel een poetser maar sinds een aantal maanden lees en leer veel ik op dit forum. Heb deze en mijn vorige Passat voor het eerst gepoetst met Meguiars NXT wax (voorheen gebruikte ik Swissol, maar dat is onbetaalbaar) en ben nu een Meguiars fan. Maar het kan nog beter zie ik op dit forum en ik heb nog wat specifieke vragen, vandaar mijn registratie.
Een paar foto's van de auto zoals hij er nu uitziet vind je hier.
http://www.mijnalbum.nl/Album=UXDR73YF
Nu mijn auto is gepolijst is er wel wat verloren gegaan van de diepe zwarte kleur. Hij lijkt in de zon wat ‘blauw’ in plaats van zwart. Het metallic effect is sterker geworden en ik zie eigenlijk wel dat er geen glanzende blanke laklaag meer opzit. ik vraag me af of dit effect weer terug te krijgen is. Op dit forum vind ik de deskundigen, en misschien heeft iemand anders ook eens zoiets bij de hand gehad en er een oplossing voor gevonden.
 
Wim, welkom! Er is inderdaad genoeg.
Het is ook leuk om wel eens wat anders te proberen ;)
 
Welkom op het forum

Heb je foto's even zichtbaar gemaakt.

Foto-XWPTKAUY-D.jpg


Foto-HGUL4R6T-D.jpg
 
Bedankt voor het zichtbaar maken van de foto's, ik kreeg het zelf maar niet voor elkaar. Er kwam alleen steeds een vraagteken tevoorschijn. Verkeerde volgorde van werken of misschien werkt het niet vanaf de Mac (in Safari of Firefox)? Daarom had ik ze maar even in een album gezet.:-&