• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Winkelwagen ineens leeg

Cupraatjesmaker

Detailing addict
16 mei 2008
56
55
Minder! Had gisteren een complete winkelwagen gevuld met artikelen. en uit gelogged.
Nu zie ik een product (zonder in te loggen) en voeg hem toe aan winkel wagen. Ga vervolgens inloggen, winkelwagen met de andere bestelling weg!
Echt enorm balen, ik weet namelijk niet precies meer wat ik had besteld (was er immers een uur mee bezig geweest).
Is dit een bug o.i.d. ?
 
Heb je toevallig in je browser de instelling aan staan dat ie in bepaalde tijd steeds je cookies en/of dergelijke moet opschonen?
 
Peter A3 TDI zei:
Heb je toevallig in je browser de instelling aan staan dat ie in bepaalde tijd steeds je cookies en/of dergelijke moet opschonen?

Nee, maar ik zit op een compleet andere pc nu. Eerst op de laptop thuis, nu op een werk pc.
Vanavond maar even kijken of mijn laptop nog ingelogged is, misschien dat ie de producten ineens tevoorschijnt haalt. (laptop staat altijd in slaapstand, dus hij houdt de sessie open)
 
Ook al voorgehad, gelukkig plaats ik altijd eerst alles in het verlanglijstje en selecteer dan van daaruit naar mijn winkelwagen. De artikelen in de verlanglijst blijven staan na overdracht naar de winkelwagen tot deze wel degelijk verstuurd is.
 
Het probleem is inderdaad een bug (ik kan het ook reproduceren, dus het ligt niet aan uw toestel... :confused: ).

We gaan hem vanavond oplossen!
 
Als je niet bent ingelogd heb je ook een winkelwagen, deze is alleen niet gekoppeld aan je account.

Als je ingelogd was en daar spullen in je winkelwagen hebt zitten, blijft die winkelwagen aan je account gekoppeld. Als je uitgelogd bent, kun je die winkelwagen dan ook niet zien.

Het gaat nu dus mis als je inlogt, dan moeten de spullen uit de ene winkelwagen bij de andere gevoegd worden. En dat gebeurt niet.
 
Het werkt nu goed.

Niet schrikken dus als je één artikel in je winkelmandje hebt en na inloggen een heleboel meer! 8-o ;)