• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Winter... coating of toch good old fashion wax?

Frankyman92

Detailing rookie
21 apr 2012
69
0
Forummers!

Nu het weer steeds minder wordt, begin ik langzaam eens na te denken over waar ik deze keer de winter mee wil gaan overbruggen;)

Vorig jaar heb ik dit gedaan met de bekende 845, wat op zich goed ging!

Echter ben ik laatst door de wet coat nogal verslaafd geraakt aan het merk Gyeon, en was ik daarom van plan misschien de cancoat te gaan proberen als deze weer beschikbaar is!

Ik beschik over een ruimte waar ik binnen kan detailen, dus ik zou er gelijk nog even een polijst beurt voor kunnen plakken:D

Tips? meningen? ervaringen? allemaal welkom:)^

Groet
 
Ik ga in november tijdens een lang weekend de mijne ook polijsten en afwerken met CanCoat. Ik ben ook helemaal verkocht door Gyeon! Gebruik momenteel Cure als sealant en beading en sheeting zijn echt geweldig! Op mijn velgen ga ik Rim zetten. Op het glas heb ik wel gekozen voor Nanolex Ultra Glass Sealant. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 
Ik heb nu op 3 auto's wet coat gebruikt, en ben er helemaal blij mee! komende winter zoek ik dus iets met een lange standtijd, en wat makkelijk schoon te maken is!

Velgen ga ik niet behandelen, want ik rij gewoon op staal met winterbanden:sob: