Onwijs strakke kar. Al hou ik meer van het adagium wolf in schaapkleren, dus onderhuids een OPC, uiterlijk een standaard auto. Veel plezier en veilige kilometers gewenst!
Ik zag gisteren ook voor het eerst 2 nieuwe kentekens uit de k-serie. En dan wordt er geklaagd over een 'h' of 'j'.
Denk ook eens an een ander: ik rij zelfs met een 'g'
(4 weken na de start van de nieuwe serie). Bij mij heeft de lol van een nieuw kenteken welgeteld slechts 2,5 uur geduurd: toen kwam ik een Q7 tegen met een nog nieuwer kenteken (xx-GHx-x, ik heb xx-GGX-x).
@ThaBird: de diesels in de Astra hebben nooit echt als superbetrouwbaar bekend gestaan (geen eigen motor, maar ingekocht), de benzinebroeders zijn veel beter. De huidige diesels in de Corsa en huidige Astra komen van Fiat, die zijn al een stuk beter. Vroeger hadden wij nog een Kadett met een 1.7D, volgens mij een Isuzu-motor. In ons geval nooit problemen mee gehad, liep altijd en superzuinig (1:20) met een
staggering 57 break pony power under the hood. Van paardenkrachten kon niet echt gesproken worden. Maar dat was ook nog voor het turbo-tijdperk, ingeluid door VW. Uiteindelijk een kleine 330.000km mee gereden. Motorisch nog top, maar toen had de roestduivel nog vat op Opels, welk image er nog steeds aan kleeft. De laatste jaren hebben met name Ford (Focus I, Mondeo II) en MB-rijders bezoek gehad vor het roestspook. Bij Opel is die inmiddels verdwenen.
@aron147, geef mij eens een betaalbare, hedendaagse auto aan die niet vol met plastic in het interieur zit.
Anyway, voor merken fan boys zijn er al genoeg andere fora.