• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Witte Opel Insignia OPC Turbo 4WD

Mijn leswagen was een 2003 Opel Vectra (met snelste diesel) :p

Maar ben op zich niet zo'n fan van opel, en moest even goed kijken toen ik de Insignia voor het eerst zag.

Maar bovenstaand ziet er toch wel leuk uit op zich. Prima wagentje voor je ouders :grinning:

Alleen ik kan nog niet aan die "nieuwe" kentekenreeks wennen. Bah! En inderdaad alweer in de "k" serie.
Dan mag ik het doen met een "J" serie uit de voorlaatste reeks :schaam (en in de vorige reeks, zat niet eens een "K" serie trouwens)

Zit je op scheept met ".. - KBP - ." Net of je een Koninklijke Boeren Pummel bent :D
 
Ongelooflijk mooie auto, en in het wit nog mooier dan het OPC-blauw.
En ziet er inderdaad zeer keurig uit zo op de foto's.

Veel plezier ermee :)
 
Geen Opel man, maar o wee, wat is die mooi.
Wit moet je ding zijn, maar misstaat hem niet.

Interieur vind ik een beetje tam, op de stoelen na, die vind ik he-le-maal top:heart_eyes:
 
Leuke auto, had alleen toch liever een atmosferische V8 gezien ipv een geblazen V6..

Weet niet of dat wel gaat passen btw als je ziet hoe weinig ruimte er nu al over is.
 
Onwijs strakke kar. Al hou ik meer van het adagium wolf in schaapkleren, dus onderhuids een OPC, uiterlijk een standaard auto. Veel plezier en veilige kilometers gewenst!

Ik zag gisteren ook voor het eerst 2 nieuwe kentekens uit de k-serie. En dan wordt er geklaagd over een 'h' of 'j'. :D Denk ook eens an een ander: ik rij zelfs met een 'g' :D (4 weken na de start van de nieuwe serie). Bij mij heeft de lol van een nieuw kenteken welgeteld slechts 2,5 uur geduurd: toen kwam ik een Q7 tegen met een nog nieuwer kenteken (xx-GHx-x, ik heb xx-GGX-x).

@ThaBird: de diesels in de Astra hebben nooit echt als superbetrouwbaar bekend gestaan (geen eigen motor, maar ingekocht), de benzinebroeders zijn veel beter. De huidige diesels in de Corsa en huidige Astra komen van Fiat, die zijn al een stuk beter. Vroeger hadden wij nog een Kadett met een 1.7D, volgens mij een Isuzu-motor. In ons geval nooit problemen mee gehad, liep altijd en superzuinig (1:20) met een staggering 57 break pony power under the hood. Van paardenkrachten kon niet echt gesproken worden. Maar dat was ook nog voor het turbo-tijdperk, ingeluid door VW. Uiteindelijk een kleine 330.000km mee gereden. Motorisch nog top, maar toen had de roestduivel nog vat op Opels, welk image er nog steeds aan kleeft. De laatste jaren hebben met name Ford (Focus I, Mondeo II) en MB-rijders bezoek gehad vor het roestspook. Bij Opel is die inmiddels verdwenen.

@aron147, geef mij eens een betaalbare, hedendaagse auto aan die niet vol met plastic in het interieur zit. :)

Anyway, voor merken fan boys zijn er al genoeg andere fora.;)
 
De Insignia is nog een nieuw model, weet dus nog niet wat de kinderziektes daarvan zijn. Hoewel mijn Vectra een heerlijke auto is en geweldig rijdt, voor mij ook geen Opel meer, heb helaas teveel kinderziektes er mee gehad die zelfs nog stammen uit de B1 (ik heb de B2, het "verbeterde" model), en dat vind ik gewoon slecht te noemen. Ja, iedere auto en merk heeft zijn mankementen, maar mijn vorige auto's hadden daar veel minder last van..
 
Ik heb bij mijn huidige Opel nog nergens last van gehad. Zelfs van de mogelijk meer geluidmakende aanjager (alleen stand1), welke een Corsa kwaal schijnt te zijn, heb ik geen last. Fingers crossed uiteraard, maar ik ben nog zeer tevreden. Ook bij mijn vorige auto (Astra G uit '99) op 1 ding na (lak in portiersponning gebarsten, onder garantie verholpen) geen bijzonderheden gehad die aan de auto te wijten zijn, geen kinderziektes in ieder geval. De auto daarvoor was een Golf III, welke ik gehad heb nav de goede ervaringen met een Golf II en Kever van moeders. Zo goed als de II, zo slecht was de III. En toen de VW dealers nog uurllon begonnen te rekenen voor het vervangen van een koplamp (omdat alles ingebouwd zit) was ik even klaar met VW. Al vind ik de nieuwe VW's (Polo, Golf 6 en Scirocco) wel heel mooi.....

Op een of andere manier schijn ik veel vaker geluk (?) te hebben met spullen en apparatuur. Bij mij blijft alles vaak gewoon heel, terwijl anderen constant pech schijnen te hebben.

*** gaat nu heel snel onbehandeld hout opzoeken om af te kloppen ***:)_[]
 
Mooie styling, alleen vind ik die lijnen op de zijkanten van tegenwoordig n beetje overdone (o.a. nieuwe Ibiza). In dit geval de lijn die van zal maar zeggen, de spiegel naar de onderkant van de deur loopt en achter de wielkast eindigt.
Maar goed, smaken verschillen gelukkig.

Is het alarm overigens goed afgesteld? Er staan twee Insignia's bij mij in de buurt, waarbij een beetje wind het alarm al doet overgaan. Erg irritant, gaat al twee maanden zo en dat zal met de herfst alleen maar vaker voorkomen...