• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Witte Opel Insignia OPC Turbo 4WD

Komen er ook nog foto's waar de auto in zijn geheel op staat Tim?:D

Weer een auto waarop wit zeker niet misstaat, dat is bij veel auto's wel het geval.

Zeer mooie auto :)^
 
Was ff naar opel configurator gegaan en gespeeld met de opties. Kweet niet hoe in eggie is, maar vond/vind wit het beste uitkomen bij deze auto moet ik toegeven.
 
:! Ik mag van mijn geloof eigenlijk niet naar andere (niet Italiaanse) auto's kijken, laat staan in rijden.
Maar wil voor deze auto best wel eens veemd gaan:D kleur is ook :)^

Wat een bofkont met zulke ouders:)
 
DKBM zei:
heeeel verhaal

@aron147, geef mij eens een betaalbare, hedendaagse auto aan die niet vol met plastic in het interieur zit. :)

Anyway, voor merken fan boys zijn er al genoeg andere fora.;)

ik wil je zeker niet tegen het zere been schoppen,,
maar een nieuwe golf is ZEKER niet plastic van binnen, daarentegen.. dat hoogglans plastic uit de astra.... is ook ERG plastic...

verder is een astra wel een mooie auto (gtc in het bijzonder)

en niets overtreft een mooi Italiaans interieur
 
@aron147,
no offence, mij schop je zeker niet tegen het zere been, ook al rij ik dan zelf Opel. Terechte kritiek moet kunnen, niet alles wat een bepaald merk maakt of uitstraalt is voor mij dermate heilig dat er geen kritiek op gegeven zou mogen worden, bij geen enkel merk. De uitlopende Astra heb ik alleen mooi gevonden in luxe uitvoering. Na de facelift kwamen ze met pianolak zwarte delen in het interieur, welke ik ook in mijn Corsa kon krijgen. Alleen daar zie je echt alles op. Ik rij geregeld in andere auto's en het is overal kunststof wat de klok slaat (zie tussendoor dat Adrie ook al hetzelfde heeft aangegeven :-" )

En alles omtrent design is zeer persoonlijk en zoals bekend valt over smaak niet te twisten ;)
 
stimpy68 zei:
mijn Vectra een heerlijke auto is en geweldig rijdt


2 leugens in 1 zin ]d~^ :grinning:

De insignia OPC is een erg vette bak, en dat zegt een verstokte VW/Audi-man...
Ook erg mooi interieur, en de kleuren binnen zijn erg fraai :heart_eyes:

Wat zeg ik nou? Iets positiefs over Opel...?!

:grinning: voor de insignia maak ik een uitzondering
 
Dat dashboard schijnt anders zeer lekker te werken als je er eenmaal aan gewend bent, heb ik een kennis die er zo één rijdt :p
 
Knappe bak :)^

Vind alleen de overstap van Audi naar Opel een beetje appart (prijsverschil daargelaten)........
 
wat een geweldige auto is dit zeg!!
ik zelf rijd nu een 2maand een corsa D OPC en dat vliegt al laat staan wat dit doet!!!:heart_eyes:
 
Ziet er mooi uit en heeft een snel uiterlijk! Hij kan vast heel erg hard rechtdoor. En het is te hopen dat ie een beter bochten gedrag heeft dan zijn opc voorgangers. Die dingen liggen als een dweil in de bochten...
 
Super mooie auto. Zowel binnen als buitenkant. Qua model super geslaagd.

Alleen een dikke 60-70 duizend euro wat voor deze auto neer is gelegd pfff. Dan had ik persoonlijk geen Opel gekozen.