• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wolfgang Finishing Glaze 3.0, wat is het verschil met Dodo Juice Lime Prim en Poorboy's Black Hole?

John74

Detailing addict
28 apr 2009
536
65
49
Ik probeer graag van alles en ben al in bezit van dodo prime lite en poorboy's black hole. Ik zou graag wolfgang finglaze3.0 willen gebruiken .
Kun je nog meer glans hiermee halen ?:weetniet
Aanrader ?
 
[MOD]topic opgeschoond, reacties die niets toevoegen verwijderd. Ben je het niet eens met een topic pm een moderator[/MOD]

Denk niet dat je echt meer glans krijgt dan Black Hole. De Polish Enhancer is beter te vergelijken met de Black Hole deze bevat ook geen schuurkorrel de FG wel.

De FG3.0 bevat zowel de Nano polish van Menzerna als de originele Finishing Glaze van Wolfgang dus een aparte glaze hoeft dan niet.
FG is perfect voor harde VAG lakken en BMW lakken.
 
De voorbereidende stappen kleien/polijsten zullen meer toevoegen dan de keuze van je glaze.

Ik heb goede ervaring met alle soorten glaze die jij noemt, en durf gerust te zeggen dat je het verschil qua glans niet zult merken.
Ik raad je aan eerst de spullen op te maken die je al hebt, en daarna eens de Wolfgang Finishingglaze te proberen.