• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wolfgang Fuzion Carnauba Polymer Concours Estate Wax - 227ml

En wat als je een tweede laag wil aanbrengen ? Een wachten om hiermee te beginnen of mag dit ook direct ?
 
Ik wacht meestal een uur voordat ik de 2e laag ga aanbrengen, dan heeft de 1e laag kans om uit te harden (weet niet of dit bij de Fuzion ook van toepassing is?)
 
Snap niet waarom je een top-zomer/concours-wax 2x wilt aanbrengen.
Bang dat je wat vergeten bent om mee te nemen of zo ?

Zou dan eerder een sealant er onder plakken of mij part een andere goedkopere wax en dan de fuzion er op
Mis ik wat, of is het niet een beetje overdreven ?
 
Twee laagjes aanbrengen is helemaal zo gek niet.
Je geeft het zelf al aan: voornamelijk bedoeld om een zo goed mogelijke dekking te verkrijgen omdat je zo
weinig kans hebt om plekjes over te slaan.
 
dat betekend: iik ook!
of: precies!! indd!

gewoon een korte combinatie , die uitlegd, ja! daar ben ik het ZEER zeker mee eens!

-----------------

ik zie de fuzion niet echt alleen als zomerwax..
de standtijd is gewoon goed te noemen, dus kan ook zeker door de winter gebruikt worden, alleen moet je dan in de kou 1 keer opnieuw aanbrengen.. that's it.
 
idd kan toch ook?

maar ik breng 2 lagen aan, om zeker te zijn dat ik alles gehad heb en omdat ik het leuk vind. (of ben ik de enige die het leuk vind)
 
Ik heb de wax binnen sjonge jonge wat een kado zeg$$)
Ik ben benieuwd naar het resultaat ik zal fotos laten zien!