• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wolf's Chemicals

Hmm.. prijzen zijn nu weer met korting @bros we mogen dus nog even ;)

@Laurette zit er een einde aan de actie of is het op=op? Was van plan om eea nog aan te schaffen op de oliebollenavond namelijk :)
 
Ik dacht gisteren ook te laat te zijn, korting was eraf en baalde.

Vanmiddag maar weer even gekeken en de korting was weer terug.

Toch ook maar even wat spulletjes van Wolfs besteld voor het zometeen verdwijnt bij CC.
 
  • Leuk
Reactions: NathanCelica
Bij deze is mijn pakketje toegekomen; voor net geen 20€ heb je een liter Fallout Remover en de Bodyguard Nano Paint Sealant.
Top deal als je het mij vraagt! wel nog een vraagje i.v.m. de Bodyguard sealant; Kan ik deze gewoon aanbregen met doekjes van Gyeon coatings?
IMG_20181227_131354413[1].jpg
 
@Timm jij was wel te spreken over die coating producten van wolfs toch?

Zit er aan te denken om deze als intro in het coaten te gaan gebruiken maar vraag my af of het qua verwerking ongeveer vergelijkbaar is.

Had het daarnaast ook een beetje een fatsoenlijke standtijd?
 
Ook hier interesse, maar begrijp het verschil niet tussen hun verschillende producten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Jahe @ALFIrE Ik heb ervaring met Wolf's Hard Body. Die verwerkt prima en kristaliseert niet, waardoor het product debiel-proof is.

Op mijn A3 Sportback bracht ik in augustus 2017 twee lagen aan. Bij verkoop 10 maanden later deed de coating nog zeer goed zijn werk.
De auto stond wel het gros van de tijd onder de carport. Mooie beading, sheeting en vuil hecht stukken minder als bij een wax.

In april 2018 heb ik Hard Body gebruikt op een Golf 4 GTI, hierop heb ik één laag aangebracht. Na een paar dagen zag je hier en daar banen en waas ontstaan.
Ik schoot keihard in de stress want dacht opnieuw te moeten polijsten. Gebeld met Carclean, men had geen ervaring met het product. Vervolgens diep gaan graven op google en daarbij kwam ik uit op Amerikaanse fora. De oplossing was simpel, wassen! Deze coating kan dus wat na-zweten en kristaliseert niet, waardoor een te dikke applicatie of te laat uitboenen geen rampzalig effect hebben.

Het is aan te raden om met een nano shampoo te wassen, misschien is white satin ook prima? Bij de betreffende Golf gebeurt dat in ieder geval niet waardoor de beading en sheeting erg matig zijn.

Na drie lagen is het 50ml flesje nog voor 1/3 gevuld.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Jahe
@NathanCelica Ik gebruik ook de white satin, één van de betere shampoo's die ik heb. Moet wel zeggen dat ik op één auto coating heb zitten, nanolex en ik de shampoo daarvan beter vind(zal wel tussen m'n oren zitten:p) De andere auto staat in de collinite en daar is de white satin voor mij de favoriet. Ik heb ook de nano shampoo van Wolf's aangeschaft, ben benieuwd wat deze gaat doen....
 
  • Leuk
Reactions: NathanCelica