• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wolf's Mystery Juice vs. Gyeon CanCoat

Ik denk absoluut dat wolf's geen slechte producten maakt, en ik maak ook zeker nog gebruik van een aantal van de andere. Echter de CanCoat is niet echt makkelijk stuk te krijgen. Zeker niet wanneer het om "value for money" gaat. Vandaag even de Clio weer gewassen en blijf verbaast over hoe het water zich blijft gedragen op de CanCoat helft!

118200


118199




118201
 
kleine update hier:
Ik was dus bezig met grof polijsten door scholl s3 gold xxl op groene rupes. Combi werkte goed.
Voor de fun gat ik een klein fles cut-it wp6g gekocht. Deze vandaag ook geprobeerd ipv de de scholl...
Het zal wat vloeken in de kerk zijn, maar deze beviel me beter dan de scholl... Idem resultaat, vééééél minder stof en naar mijn gevoel sneller resultaat (pas minder).
paneel had ik als test al behandeld met nano polish en daarop nano glaze. Tijdens wassen auto veel al op hoe makkelijk dit paneel ging en hoe mooi de beads waren tijdens afspoelen. Ik heb er dusver een goed gevoel bij.

Jammer dat ik niet in 1x kan doorwerken, ben benieuwd naar eindresultaat!
 
Ik ken dat product niet, maar als jij het fijner vind moet he het lekker gebruiken. Niks met vloeken te maken.

Stoft de S3 zo erg dan?

Ik vind S3 overigens al erg grof op een Renault lak. Dat is niet de ervaring die ik heb.
 
Ik was begonnen met medium op light polishing, zonder resultaat
Medium op groene rupes - medium polishing, geen resultaat
S3 op groen is direct ok.
Vorige eiegn renault was wit parelmoer, daar was een lichte paste al voldoende, terwijl de lak zeker niet gevoelig was voor love marks.
De zwarte lak is totaal anders...
Binnenkort een blauwe megane op het programma, benieuwd doe deze lak zich zal voordoen.

Ja, bijzonder veel stof, terwijl men vaak zegt dat deze heel fijn is wegens weinig stof...
 
schone pads, vers uitgewassen na vorig gebruik.
temperatuur normaal ok, wel zwarte lak dus snellere opwarming.
te veel product, misschien wel. 4 erwtjes op 1 pad.
 
kleine update hier:
Ik was dus bezig met grof polijsten door scholl s3 gold xxl op groene rupes. Combi werkte goed.
Voor de fun gat ik een klein fles cut-it wp6g gekocht. Deze vandaag ook geprobeerd ipv de de scholl...
Het zal wat vloeken in de kerk zijn, maar deze beviel me beter dan de scholl... Idem resultaat, vééééél minder stof en naar mijn gevoel sneller resultaat (pas minder).
paneel had ik als test al behandeld met nano polish en daarop nano glaze. Tijdens wassen auto veel al op hoe makkelijk dit paneel ging en hoe mooi de beads waren tijdens afspoelen. Ik heb er dusver een goed gevoel bij.

Jammer dat ik niet in 1x kan doorwerken, ben benieuwd naar eindresultaat!

Ik heb die wolf's bij een ander product gratis gekregen. Het heeft inderdaad ondertussen mijn Monello vervangen als "go-to" Erg fijne pasta, wel hele nare fles die 500ML variant(ik heb al 2 dreft flessen klaarstaan, maar ze moeten nog op :p