• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wowo's Car Care

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.495
198
44
Group1280.jpg

Wowo's is een Schotse onderneming en maakt high-end producten voor het verzorgen van je auto. Gestart in 2013 door Fraser Gordon in samenwerking met een lokaal chemiebedrijf. Deze samenwerking stopte in 2015 en Wowo's maakt sindsdien alles zelf in eigen fabriek.

Hierdoor heeft Wowo's alle controle over de ontwikkeling, keuze van ingrediënten en het produceren van haar producten. De producten zijn zeer toegankelijk en van de hoogste kwaliteit. Van shampoo en wax tot bandendressing en interieur reinigers. Wowo's heeft het allemaal.
 
  • Leuk
Reactions: mk-us en @Jasper
Had nog nooit van dit merk gehoord, maar ziet er wel leuk uit. De verpakkingen zien er wel goed uit. Ik moet wel zeggen dat sommige producten wel redelijk aan de prijs zijn, vergeleken met de “standaard” merken als PBW en DDJ. Komen er ook 1L verpakkingen??
 
  • Leuk
Reactions: mk-us
Op dit moment zijn er geen 1 liter verpakkingen. Er komen wel wat 5000ml verpakkingen aan.
 
Ehw, dat kan uiteraard ook :p Dat had ik even gemist, misschien toch een keer wat proberen zodra er iets op is. 5L is me net iets te veel van het goede haha
 
Grotere sprayers zijn beter werkbaar maar deze werken ook gewoon prima. Ze zijn wel een stuk zuiniger in gebruik dan grotere sprayers.
 
Lijkt me een mooi assortiment!
En als de kwaliteit top is? Dan ook aan een mooie prijs.
De Nanocoat lijkt me een interessante wax?
 
Laatst bewerkt:
Goed spul van Wowo's, echt de moeite om de quick detailer en de dry shampoo eens uit te proberen!
 
Final Shine vond ik ook erg goed. Geen strepen of vlekken, ruikt lekker en geeft een mooie boost aan glans.

@350Z en @DennisBoersma Zouden jullie de ervaring bij het product willen zetten? Dat zien mensen meer dan hier op het forum :)
 
  • Leuk
Reactions: 350Z