• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zelfbouw Padwasher

Ziet er goed uit! :)^

Bij de versie die ik gebruik zie je goed dat het midden van de pad nog vol product zit, dat heb je hier niet zo te zien. :party:
 
dank jullie wel :grinning:

ik heb er lang over gedaan voordat ik in 10min deze padwasher in elkaar heb gezet :)
maar het is succes vol, en ik moet zeggen dat hij echt ideaal is :)
 
Afgelopen week een beetje aan het knoeien geweest en zelf ook wat bedacht op de selfmade versie :

DSCN1590.jpg

DSCN1592.jpg

DSCN1594.jpg

DSCN1596.jpg

DSCN1598.jpg

DSCN1601.jpg

DSCN1602-1.jpg

DSCN1605.jpg

DSCN1610.jpg

DSCN1614.jpg


Binnenkort maar ff testen of die het echt goed gaat doen:party:
 
Weer een mooie versie! :)^ Die kleinere nopjes en de plaatsing ervan zien er handig uit.

Bij mijn versie heb ik geen scharnierdeksel gemaakt.

Aangezien ik meerdere deksels liggen had ,heb ik een ronde opening gesneden in 3 deksels (1 opening op maat van 6,5 inch pads, 1 op maat voor 5,5 inch pads en 1 op maat voor 4 inch pads)...... zo'n deksel met scharniersysteem knutselen zag ik niet zitten....ik wissel dus de deksels per soort pad dat ik uitspoel.
 
Ik vraag me serieus af of de de pad niet om zeep gaat helpen met die nopjes !
Je draait toch met een snelheid rond, blijft hangen met de pad ( of gaatje van de CCS of lamel van de Kompressor ) en ratsssssss
Uiteraard speculatief en wacht met mondeo af op de test Herr Schlumpf
 
@ Smurf,

aangezien jij giga veel auto's doet, is het de moeite een echte padwasher te nemen.

Ik heb ook tijden tegen de hoge aanschafprijs zitten aanhikken, ik ben blij dat ik hem gekocht heb.

Ik heb er in ieder geval géén spijt van. :ja
 
Ik stond indertijd in dubio...of de Fuzion, of de padwasher en later de fusion, aangezien ik kies voor goed gereedschap eerst gekozen voor de padwasher.......:heart_eyes:
 
nicknameless zei:
Ik heb ook tijden tegen de hoge aanschafprijs zitten aanhikken,


Das momenteel nog hetgeen wat me ff tegenhoudt.Vindt hem gewoon nog ff iets te prijzig.En er zijn nu ook nog ff andere dingen die hier ook nog de aandacht hebben , waaronder het verbouwen van een zolder;)

Dus kijken of dit gaat werken.En wie weet staat eropeens volgende keer een echte hier op de stoep:schaam
 
mk-us zei:
Ik vraag me serieus af of de de pad niet om zeep gaat helpen met die nopjes !

Blij te lezen dat er iemand mijn vrees deelt....ik sta momenteel in dubio of ik mijn homemadegeval zou uitbreiden met dopjes of niet.....ideaal zouden de dopjes mooi afgerond en glooiend moeten zijn om de kans op padschade te minimaliseren...

Anderzijds is het zonder nopjes of iets dergelijks ook niet alles aangezien het midden van de pads niet goed proper geraakt......

Ik kijk het nog even aan voorlopig....mijn homemade prul geniet (zelfs zonder dopjes) momenteel nog steeds mijn voorkeur boven pads met de hand uitwassen.

Ik denk dat wie echt veel auto's doet na verloop van tijd toch vanzelf voor een echte padwasher kiest.