• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zetelverwarming

Carrevive1

Detailing rookie
2 apr 2013
9
0
Beste,

Ik zou graag men zetels van men wagen reinigen met de extractor. Echter heeft mijn wagen een stoffen zetelbekleding in combinatie met zetelverwarming. Wat zouden jullie aanraden om het veiligst te werken ? Ik zou namelijk graag men zetelverwarming niet kapot maken :)

Alvast bedankt !
 
Stephan;335943 zei:
Heyla,

Geen schrik hebben, ikzelf heb pas een mijn Skoda gereinigd (stoffen zetels met verwarming). Ik had geen extractor, enkel busje Fabric Clean 1/10 + waterstofzuiger. Na een paar uurtjes terug droog en werkend. :).

Zetels nat gespoten met proper water, dan product nevelen, even inborstelen, uitzuigen met waterstofzuiger of met droge handdoeken uitwrijven.

Met de extractor krijg je het nog droger, dus echt geen schrik hebben


Hopelijk ben je wat geruster.

Grtz

Stephan
 
Bij mijn Ibiza met stoelverwarming heb ik de extractor menig maal gebruikt zonder problemen, alleen niet te nat maken. En weer goed droog maken.