Beste Allemaal,
Over Gyeon ben ik best tevreden, ik gebruik cancoat, wetcoat en cure. Nadeel is dat er geen voeding bij is.
Maar dat is een andere context. Dat op de harde plastic deur greep iets mis gegaan is, lijkt mij ook.
Echter (ik weet niet waar) heb ik op internet bij een ander exact hetzelfde gezien, en ook na dezelfde
tijd van 2mnd. In theorie moet dit product veel langer kunnen houden.
Ik heb overigens met prerp ontvet. Wat ik ervoor wel gedaan heb, is veel met conditioners gewerkt.
Mogelijk dat resten in het kunststof hebben tegengewerkt.
Het is dus geen aanval op Gyeon. Beslist niet.
Wat ik nog vergeten ben Janvis, wat ook een goede conditioner is, is Meguiars Leather Conditioner.
Hoe gek het ook klinkt, deze loopt wel het minst weg in de regen!! Zichtbaar ca. 3-4 weken.
Wat ik al zei, kunststoffen zijn en blijven lastig en altijd zoeken.
Als toevoeging op AF Revive, het is een restorer, mij (maar of ik het goed heb geen idee) niet te vaak
achter elkaar gebruiken. Ik heb die foto van je ramen gezien, het valt best wel mee, ik heb ze beroerder
gezien. Wat je aan producten hebt, geen idee uiteraard, maar het volgende lijkt me het beste.
1 a 2 x AF revive, en daarna om op te bouwen een conditioner er overheen elke 3-4 weken.
Maar wel dun aanbrengen, veel heeft geen zin. Tenzij je het erin ziet trekken.
En de cure kan trouwens ook, krijg je ongeveer hetzelfde effect als de trim, werkt ca. 4-8 wkn.
Het trekt mooi donker en is dan ook water afstotend. Nadeel je hebt geen voeding.
Het blijft dus maskeren. Kun je wel doen als het kunststof n.v.t. goed is.
Bij twijfel testen en dan komt het goed.
Dit is wat ik je kan laten weten.
Succes