Japanners kunnen soms best dun in de lak zitten en dan had ikzelf liever gestart met bv S20 op een medium pad maar goed ik heb niet naast de auto gestaan dus dan kan je ook de situatie niet inschatten.
Maar wanneer dan wel? Glazen komt veel voor in stappenplannen (met polijsten) en ik heb dus een potje gekocht om te gebruiken na het polijsten en om te toppen met natty's. Geen verschil. Maar wanneer gebruik je het dan wel?Na goed polijsten geeft blackhole geen meerwaarde.
Showwax erop klaar, en zorgen voor de details die het afmaken.
Velgen schoon, banden zwart, uitlaat glimmend, kunststof donker, instappen schoon, ramen schoon
Glazen komt veel voor in stappenplannen (met polijsten) en ik heb dus een potje gekocht om te gebruiken na het polijsten en om te toppen met natty's. Geen verschil. Maar wanneer gebruik je het dan wel?
Maakte de lak iets donkerder en leek swirls (ik had niet gepolijst) wat te verhullen. Werkt voor mijn gevoel dus wel maar als ik dan toch bezig ben met de machine, dan pak ik liever een polijstmiddel om juist de lichte swirls er echt uit te halen en de diepere krassen wat af te vlakken.