Het was een paar dagen terug maar nu eindelijk tijd om het harde werk ook te showen
Ik denk dat het winterse weer nu wel echt over is,op regen na dan.Ik heb dan ook de wielen gewisseld maar had ze nog nooit echt goed behandeld(gekocht in oktober vorig jaar)
Het gaat om een setje Lenso 17'' (type weet ik niet precies) 7,5j et 38.Momenteel op de voorwielen 225/35 en achter 195/45.De voorbanden gaan ook nog op 195/45.
De stappen waren als volgt:
-Wassen met mitt en DD BTMB
-Iron X
-Spoelen
-Kleien (PB Spray and Wipe met SmartClay)
-Polijsten met Mothers(alleen de randen,moet nog even een cone bestellen)
-Waxen met Finish Kare 1000P
-Banden in de Race Glaze gel (had nog een sample en vind de glans die deze geeft erg mooi !)
Hierbij de foto's:
Zo uit de schuur
Na het wassen
Na de Iron X en kleien
Helemaal af
Op de laatste zitten de center locks er even niet op omdat die er toch af moeten om te monteren
Die moet ik trouwens een keer opnieuw schuren polijsten en hoogglans dichten.
Tot zover mijn wheel detailBen alleen nog opzoek (soort van) naar een banden gel die ongeveer hetzelfde effect heeft als de Race Glaze.
Bedankt voor het lezen !
Ik denk dat het winterse weer nu wel echt over is,op regen na dan.Ik heb dan ook de wielen gewisseld maar had ze nog nooit echt goed behandeld(gekocht in oktober vorig jaar)
Het gaat om een setje Lenso 17'' (type weet ik niet precies) 7,5j et 38.Momenteel op de voorwielen 225/35 en achter 195/45.De voorbanden gaan ook nog op 195/45.
De stappen waren als volgt:
-Wassen met mitt en DD BTMB
-Iron X
-Spoelen
-Kleien (PB Spray and Wipe met SmartClay)
-Polijsten met Mothers(alleen de randen,moet nog even een cone bestellen)
-Waxen met Finish Kare 1000P
-Banden in de Race Glaze gel (had nog een sample en vind de glans die deze geeft erg mooi !)
Hierbij de foto's:
Zo uit de schuur
Na het wassen
Na de Iron X en kleien
Helemaal af
Op de laatste zitten de center locks er even niet op omdat die er toch af moeten om te monteren
Die moet ik trouwens een keer opnieuw schuren polijsten en hoogglans dichten.
Tot zover mijn wheel detailBen alleen nog opzoek (soort van) naar een banden gel die ongeveer hetzelfde effect heeft als de Race Glaze.
Bedankt voor het lezen !