• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zomer wielen detail

Dagobert

Detailing chief
5 jan 2009
335
85
Het was een paar dagen terug maar nu eindelijk tijd om het harde werk ook te showen:yum:D
Ik denk dat het winterse weer nu wel echt over is,op regen na dan.Ik heb dan ook de wielen gewisseld maar had ze nog nooit echt goed behandeld(gekocht in oktober vorig jaar)

Het gaat om een setje Lenso 17'' (type weet ik niet precies:blush:) 7,5j et 38.Momenteel op de voorwielen 225/35 en achter 195/45.De voorbanden gaan ook nog op 195/45.

De stappen waren als volgt:
-Wassen met mitt en DD BTMB
-Iron X
-Spoelen
-Kleien (PB Spray and Wipe met SmartClay)
-Polijsten met Mothers(alleen de randen,moet nog even een cone bestellen:blush:)
-Waxen met Finish Kare 1000P
-Banden in de Race Glaze gel (had nog een sample en vind de glans die deze geeft erg mooi !)

Hierbij de foto's:
Zo uit de schuur
10fe6aq.webp

Na het wassen
2z4its2.webp

Na de Iron X en kleien
n21lli.webp

2q01t3d.webp

Helemaal af
uocub.webp

23kr9d4.webp

2j4tykm.webp

Op de laatste zitten de center locks er even niet op omdat die er toch af moeten om te monteren :D
Die moet ik trouwens een keer opnieuw schuren polijsten en hoogglans dichten.

Tot zover mijn wheel detail:cool:Ben alleen nog opzoek (soort van) naar een banden gel die ongeveer hetzelfde effect heeft als de Race Glaze.

Bedankt voor het lezen !