• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwarte BMW 3 serie

ThaMystery

Detailing addict
24 dec 2008
309
65
Het is weer een tijd geleden dat ik een auto heb gedetailed.

afgelopen zaterdag ben ik begonnen met een 3 serie,

Begonnen met de velgen en de wielkasten, velgen met meguiars Hot Rims All Wheel Cleaner en de wielkasten met APC.

Vervolgens gekleid met een zachte klei en LT 1:1, kwam redelijk wat vuil van af.

Na een testspot ben ik beland bij een oranje pad icm Monello Inizio, en daarna een witte pad icm Finale.

met Monello Raffini Spruzzo de kiertjes schoongemaakt.

laatste stap is een zwarte pad icm Meguiar's Professional Synthetic Sealant.

velgen in de rimwax, banden gevoed/gedressed met Meguiars Gold Class Endurance High Gloss Tire Protection Gel.

Nu de foto's, sorry voor de crappy foto's, foto's maken is niet mijn ding en het was ook nog eens mistig vanochtend dus geen mooie 'na' foto kunnen maken.

1 ding is zeker, hij is 99% swirlfree ,^^


dsc03105c.jpg

dsc03107h.jpg

dsc03108.jpg

dsc03110hn.jpg

dsc03111a.jpg

dsc03112sw.jpg

dsc03113x.jpg

dsc03122d.jpg

dsc03124.jpg

dsc03128.jpg

dsc03131o.jpg

dsc03132dg.jpg

dsc03133x.jpg

dsc03134i.jpg
 
mooie beamer, cognac leer, I-Drive, 17 inch, xenon. Mooi hoor ! Is het een 320D ?

Zet maar op mijn oprit !
 
Het is volgens mij een 320D, en ja ik heb de uitlaat ook aangepakt, deze is weer mooi grijs. alleen de foto waar hij op stond kan ik niet vinden :sob:
 

Vergelijkbare onderwerpen