• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

zwarte kras-BMW uit 2000.

Merivawim;351731 zei:
De mannen overwegen om eens naar mij te komen om de extractor hier eens door te halen...

Dan zal ik die maar eens komen terugbrengen zeker :-"

Mooi gedaan Wim ! ( is weer eens iets anders dan een vliegtuig :grinning: )
 
Wim heb je een speciale reden om na de BH direct de 845 aan te brengen en niet een sealant ertussen? De tijd voor het curen te lang?

Poging om beading foto te plaatsen:
p3pb10547018.jpg
 
@cordoba : ik heb de ervaring dat de 845 een kortere standtijd heeft als je hem over een sealant zet...vraag me niet waarom. Nu is hij aangebracht op een glaze, die zogezegd ook de standtijd zou verkorten. Dit laatste heb ik echter ook nog niet kunnen merken.
Ik heb als voorbeeld een wagen die ik behandeld heb met glaze+845 op het dak en enkel 845 op de motorkap...na een 8-tal maanden heeft die nog steeds een correcte beading op de twee plekken.
 
Die is er flink van opgeknapt!
Zou zelf ook graag eens een project als deze op me nemen, dan valt er pas echt verschil te zien.
Knap werk.