• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwarte Porsche.

911

Detailing rookie
13 apr 2009
76
0
Good evening,

Wat zou de beste behandelmethode(volgorde) zijn voor mijn tiefschwarz gespoten Porsche ? Heb een polijstmachine.
Porsche is gespoten(ongeveer anderhalf jaar geleden), met een 2K lak, 2 lagen zwart, en 3 lagen blank....flinke body dus.Maar heeft (al) wat swirls. Wil hem eruit laten zien als een druppel !
Poorboy's of Meq gebruiken ? Met welke pads werken ?

Thanks !!!!
 
Welke machine heb je al?

Moeilijk hoor met overgespoten lak. Ik zou sowieso witte pads nemen en een oranje dan kan je mooi varieren.
Ook zou ik SSR1 en 2.5 (Poorboy's) nemen en dan een testspot doen, begin met wit een SSR1 en ga steeds een stapje hoger tot het gewenste resultaat (swirls wegwerken) en dan weer naar een lichte combi om af te werken.
Dan Black Hole op een zwarte pad en afmaken net Natty's Blue.
 
Dibbuz zei:
Welke machine heb je al?

Moeilijk hoor met overgespoten lak. Ik zou sowieso witte pads nemen en een oranje dan kan je mooi varieren.
Ook zou ik SSR1 en 2.5 (Poorboy's) nemen en dan een testspot doen, begin met wit een SSR1 en ga steeds een stapje hoger tot het gewenste resultaat (swirls wegwerken) en dan weer naar een lichte combi om af te werken.
Dan Black Hole op een zwarte pad en afmaken net Natty's Blue.

Auto is wel heel netjes gespoten, maar niet met een watergedragen lak, maar 2K.
Heb een DAP in bestelling:grinning: , en een andere machine(met variabel toerental), Hamach, heb ik al.
Gebruiken jullie de machine alleen voor polijsten ?, of doen jullie daar ook de sealants en waxen mee ?

Gaaf die Seat van jou trouwens, die ziet er echt Superrrrrr ! uit. Klasse, hoor !