• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwarte velgen verleden tijd?!

Tja als ik dit lees krijg ik een beetje gevoel van "goed voor het milieu & garage en slecht voor de portemonnee".
Je wast de wielen toch en de teerspetters vliegen er nog steeds op, dus wat mij betreft kunnen ze het lekker achterwege laten.
 
  • Leuk
Reactions: BZwart en Quantoxx
Wassen voorkomt toch alsnog niet dat je overal fijnstof verspreid zodra je remt? Het is juist het idee dat je die rommel opvangt zodat jezelf en anderen het niet inademen. Dan zou je ook geen filters op je diesel hoeven hebben, dat beetje roet was je toch elke week van de achterkant af. Al ben ik het wel met je eens dat dit zomaar eens weer een duur systeem kan worden als remmen vervangen hierdoor duurder/lastiger wordt..

Ik vind het in ieder geval een mooi idee, maar hoop toch dat mijn velgen wel degelijk zwart blijven met zo'n systeem!
 
  • Leuk
Reactions: PA27506