• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail BMW 1M

Stinoske

Detailing chief
20 aug 2015
107
88
Geel
Hallo, vandaag was de volgende auto klaar om opgehaald te worden.
Auto zag er op het eerste zicht niet slecht uit.
image.webp

Maar schijn kan bedriegen

image.webp

image.webp

De polish lijn van monello werd afgelopen met de DAP
Velgen gedemonteerd en gepolierd
Alles in de Collinite 845 gezet.
Uitlaat werd vernieuwd
Binnen met autoglym en Motherswax aan de slag geweest

image.webp

image.webp

image.webp

image.webp

image.webp
image.webp
image.webp
image.webp
image.webp

Eigenaar tevreden en ik vond het een leuke auto om te doen.
Beschadiging aan alcantare durfde ik niet te lijf gaan .....
Waas op rubbers werd ook nog behandeld na het bekijken van de foto's

• Leuk
Reacties: Ries, iDuc en Emi
Mooie detail en wat een beest van een auto...

Ps: mijn excuses voor de mierenneukerij, maar het is een BMW 1 M

Nice job!
Wel jammer dat het alcatara beschadigd is (ik snap dat je dat niet aandurfde) want het zit precies in het zicht.

Ja was in het zicht. Het alcantara heb ik zachtjes uitgeborsteld tot er geen stof meer uitkwam. En of er stof uit kwam .......

@Quantoxx
2 x voloce en op de echte beschadigingen 3 tot wel 4 hits. Ik heb het gevoel dat ik trager mag bewegen en langer mag door gaan. Beginnersangst?

@MB2
Klopt! Bij Auto's die je zelf graag ziet is de motivatie nog net iets groter. Bij mij toch.

Beginnersangst?
Uuumm... Tja, deze auto was gelukkig niet een grafbak die vol, écht vol, met swirls en krassen zat, dus ik denk dat je met de DAP inderdaad wel 2-4 hits nodig zal hebben gehad.

Ook deze BMW zal wel een bikkelharde lak gehad hebben, dus kan mij er wat bij voorstellen. De harde lakken die ik de laatste tijd gedaan heb, daar kreeg ik met 2 langzame hits en Geel/S3 (vergelijkbaar met Veloce) een groot gedeelt van de swirls weg, maar ik was er nog niet. :S
Qua snelheid waarmee ik bewoog; Het duurde zo'n 10 seconden om de afstand af te leggen ter grootte van de pad. Da's naar mijn idee langzaam genoeg om de korrel flink zijn werk te laten doen.

Greetz

Is dat een 1 M? Bij ons noemen ze dat een 2 dacht ik. Maar eerlijk gezegd weet ik het niet zeker, ik heb niet veel met BMWs met meer dan drie wielen ;)