• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[RoyR] Poetsmiddelen / Detailing / Accessoires Collectie

Vandaag weer een aantal dingen bij besteld.
In de vakantie ook nog even bij Carclean langs geweest. En daar het een en ander opgehaald. Kwazar flesjes, en Mothers Leather cream etc.

Vandaag besteld:

3x Monello - Piccolo Nero - 35x35cm
1x Monello - Disco Duo applicator pads
1x Monello - Non-Ferro - met verbeterde sprayer - 500ml
1x Monello - Non Ferro - 1000ML
1x Monello Mezzo 250ml
1x Monello Veloce 250ml
1x Monello spiegelhanger ''niet wassen''
2x Monello Acquafobia 500ml
1x Wolfs Chemicals Shampoo White Satin 1000ml
1x Gyeon RIM 30ml
1x Gyeon Cancoat 200ml
1x Rupes Mini Sleutelhanger
 
Leuke collectie Roy. Hoeveel kwazar flesjes heb je inmiddels? Ik vind ze echt de fijnste flesjes ooit en gebruik ze nu voor insectspray, non-ferro, detailspray, etc.
 
Leuke collectie Roy. Hoeveel kwazar flesjes heb je inmiddels? Ik vind ze echt de fijnste flesjes ooit en gebruik ze nu voor insectspray, non-ferro, detailspray, etc.
Inmiddels 2. Sprayer is erg wennen. Maar zijn wel degelijk!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Je vind het wennen dat ze dubbel sprayen? Want dat snap ik wel. Heb er zelf overigens ook 2, waarvan 1 een '360' variant is en de ander niet (vond het euro verschil al vreemd op de site). Je kunt sommige Kwazar dus op de kop gebruiken en sommige niet. Was voor mij ultiem geweest als ze allemaal op de kop te gebruiken waren geweest.
 
Je vind het wennen dat ze dubbel sprayen? Want dat snap ik wel. Heb er zelf overigens ook 2, waarvan 1 een '360' variant is en de ander niet (vond het euro verschil al vreemd op de site). Je kunt sommige Kwazar dus op de kop gebruiken en sommige niet. Was voor mij ultiem geweest als ze allemaal op de kop te gebruiken waren geweest.

Ik heb beide 360 graden flesjes. Gebruik ze APC.
Enige min punt van deze flesjes, is dat er geen verhouding op staat zoals 1:1, 1:5 en 1:10.
Dat vind ik wel erg jammer!
 
Je vind het wennen dat ze dubbel sprayen? Want dat snap ik wel. Heb er zelf overigens ook 2, waarvan 1 een '360' variant is en de ander niet (vond het euro verschil al vreemd op de site). Je kunt sommige Kwazar dus op de kop gebruiken en sommige niet. Was voor mij ultiem geweest als ze allemaal op de kop te gebruiken waren geweest.

Zo heb ik de set van vier gekocht waarvan er twee niet 360 bleken te zijn en twee wel. Uiteindelijk worden ze binnenkort wel allemaal met 360 sprayer verkocht.

Beste sprayer ooit, degelijke kwaliteit en vind juist voor kleien heerlijk die dual action, met weinig sprayen veel clay Luba op je lak!
 
Precies @350Z. En de huidige losse sprayer kun je nog niet krijgen met 360. Achja, ik gebruikte hem inderdaad ook voor het kleien, heerlijk!

Dat van die verhoudingen is inderdaad een punt, maar er staan wel streepjes op, dus ik doe altijd even daarmee een verhouding maken.
 
  • Leuk
Reactions: 350Z
Ik vind vooral de bouwkwaliteit ongeëvenaard, net even wat meer over nagedacht.
-Zeer stevig plastic dat niet in de drukken is.
-Onderkant is het breedst dus zeer stabiel.
-Er zit een 'voetje' onder de fles zodat de onderkant niet schaaft/kapot gaat.
-Bij meerdere flessen makkelijk uit elkaar te houden door de kleurstellingen.
-360 graden variant op de kop te gebruiken.
-industriekwaliteit sprayer, die zowel bij inknijpen als loslaten sprayt.

Nadeel is dan weer dat ze niet doorzichtig zijn en er geen handige maatverdeling op staat (staat alleen een ml schaalverdeling)
 
  • Leuk
Reactions: Rts83 en RoyR
Dit topic maar weer eens geupdated!
Het zal niet helemaal kloppen, maar dat komt gewoon omdat we gewoon 'teveel' hebben :D
 
na 1 jaar even wat stof van dit topic afblazen. :)

recent zijn we verhuisd. en heb besloten om een nieuwe ikea kallax kast te kopen, zodat ik daar mijn collectie in kan zetten.

een paar lekman bakken erin voor de doeken en andere accessoires.

de lijst van pagina 1 klopt uiteraard ook niet meer. maargoed. als ik tijd en zin heb, zal ik deze eens aanpassen!
d12f220b0cf695d19d6584a78b84551d.jpg
0e1f861ba945d6b9b733996a676dc7b6.jpg
86b02f2097c0f7220c02bb843bf93e13.jpg
bb68946ef23b5a83aadac917df34e37c.jpg
16a31ab195355d60b97f601230198c2f.jpg
f785b92b17cb34e014d114ca80b70656.jpg