• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Wat is eigenlijk het verschil tussen de waxaddict producten en die van MagicGlaze? Of wat is het verschil in lijn? (productenlijn)

Wat is eigenlijk het verschil tussen de waxaddict producten en die van MagicGlaze?

MagicGlaze is de budgetlijn van Waxaddict. Voorheen was het alleen te verkrijgen in de Engelse Halfords. Deze producten zijn gemaakt om de "papa op zondag met z'n groene regenlaarzen met 1 emmer en spons" auto wasser kennis te laten maken met relatief goede producten voor weinig geld.

20161130_115635.webp

Die interieur detailer van MagicGlaze is 1 op 1 hetzelfde product als de Waxaddict Bubblegum geur spray. Ruikt hetzelfde en kleur ook.

Ik gebruik tegenwoordig al die geur spraytjes van Waxaddict als interieur detailers. Staat ook op de verpakking vermeld dat het kan. En veilig is voor leer en dergelijke. Gaat geweldig en vooral met de geurtjes een waar genot met verwerking.

Ik gebruik ook nog altijd de Magicglaze interieur detailer. Heel fijn product om je interieur mee bij te houden, niet echt om intensief mee te reinigen.
Het laat een mooie finish achter en een lekker geurtje.

De wet look wax sealant is fijn, maar vond ik niet echt bijzonder tegenover andere detail sprays. Gebruik op dit moment de speed demon van surf city, die doet hetzelfde.
Neig ondertussen alweer naar wat anders, de fo show bijvoorbeeld.
Wat zijn daar je ervaringen mee @tembaco?

• Leuk
Reacties: tembaco
Ik vind de FoShow geweldig. Eerste fles is alweer bijna op. Heb het als testje wel een op de voorscherm van de C-max gespoten vooraf het polijsten en zelfs kleien. Lak voelde duidelijke "gladder" aan en glans was zichtbaar beter. Beading was ook vrij lang aanwezig.

• Leuk
Reacties: Ferdy
Ik gebruik ook nog altijd de Magicglaze interieur detailer. Heel fijn product om je interieur mee bij te houden, niet echt om intensief mee te reinigen.
Het laat een mooie finish achter en een lekker geurtje.

De wet look wax sealant is fijn, maar vond ik niet echt bijzonder tegenover andere detail sprays. Gebruik op dit moment de speed demon van surf city, die doet hetzelfde.
Neig ondertussen alweer naar wat anders, de fo show bijvoorbeeld.
Wat zijn daar je ervaringen mee @tembaco?
Fo Show is goed.
Andere opties zouden Ddj Red Mist of Scholl Sw30 zijn.

@Ferdy ,Tav Red mist herken ik de lastige verwerking niet en wellicht gebruik je dan teveel.
Afijn als we Red mist dan buiten beschouwing laten vond ik Scholl Sw30 ook goed.
Fo show gebruik ik omdat het 1 bij mij nog op voorraad is en 2 omdat ik veelal ook waxaddict waxen gebruik. Het enige minpuntje met de Fo Show is dat ik het vermoeden heb dat ie iets minder zuinig in het gebruik is en de geur is niet bijzonder (zelf geef ik geen moer om geur zolang de werking er maar is).

• Leuk
Reacties: Ferdy
Vraagje aan de ervaringsdeskundigen:

De candygloss is binnen en nu lijken er geel gekleurde stukjes in te zitten.. dacht eerst aan splintertjes, maar wellicht is het ook wax? Het zijn behoorlijk kleine geel gekleurde deeltjes..
Op internet kwam ik 1 foto tegen waar ik 1 zo'n stukje zag zitten in een pot.. Is dit gewoon zoals het hoort en kan ik dus met een gerust hart smeren zonder angst voor krassen? @Dibbuz wellicht?

Mooie producten iig! Ik kan niet wachten om ze te proberen!!

Laatst bewerkt: