• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day - 19 augustus 2017!

Ben jij dit jaar aanwezig op de Summer Detail Day op 19 augustus 2017?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 64 58,7%
  • Nee helaas niet :(

    Stemmen: 25 22,9%
  • Misschien..

    Stemmen: 20 18,3%

  • Totaal aantal stemmers
    109
Op de inschrijvingspagina (bij eventbrite) zie ik nog geen clinics staan. Klopt dat en worden die later worden toegevoegd?
(Voor de zekerheid vraag ik het maar even, want ik ga door het leven zonder Facebook.)
 
Dankjewel @Quantoxx ! Op de mobile website had ik ze over het hoofd gezien, op de pc vond ik ze direct in het menu. Alleen zijn er "momenteel geen clinics gepland". Of ben ik nog steeds niet slim bezig?
 
Dankjewel @Quantoxx ! Op de mobile website had ik ze over het hoofd gezien, op de pc vond ik ze direct in het menu. Alleen zijn er "momenteel geen clinics gepland". Of ben ik nog steeds niet slim bezig?
Nope, dat zie je goed. Ik heb in de afgelopen 2-3 jaar aan 1 of 2 clinics deelgenomen. Wilde ook graag naar de Wetsand-clinic en misschien de coating-clinic, maar deze zaten binnen no-time vol. Grote vraag, weinig aanbod; Carclean is gewoon retedruk met hun primaire zaken en dat gaat natuurlijk voor. :p

Jij verdedigt de titel neem ik aan?
Nee joh, @Bikkel wint al elke keer de Best of Shine en laat dus al zien dat hij kan poetsen, haha! xD
 
Nu jij een andere motorkap op de BMW hebt, verwacht ik dat jij nu ook mee gaat strijden om de titel:p
Dan moet ik het podium op in mijn string, in de spotlights.. Dat zal ik niemand aandoen. :p

En trouwens.. Mijn motorkap word met de dag weer slechter! Lijkt wel of de vogelpoep-vlekken erger worden. De kap is dus zeker niet detailer-waardig, laten we maar zeggen. xD
 
Op de inschrijvingspagina (bij eventbrite) zie ik nog geen clinics staan. Klopt dat en worden die later worden toegevoegd?
(Voor de zekerheid vraag ik het maar even, want ik ga door het leven zonder Facebook.)

De Clinics die tijdens de Summer Detail Day worden gegeven staan wel op de inschrijfpagina van Eventbrite.

Bijvoorbeeld: Polish Battle - Degene met het beste polijstresultaat wint de Polish Battle Beker en een Car Care Coupon ter waarde van €25,-! Deelname is natuurlijk gratis, schrijf je hier in! <- Klik hierop en je wordt doorverwezen naar de inschrijfpagina voor de Polish Battle!
 
Geen probleem hoor! :) De workshops/demonstraties die deze dag worden gegeven zijn voor iedereen toegankelijk en hiervoor hoef je je ook niet in te schrijven! Het dagprogramma hiervoor volgt nog.
 
Wordt voor mij ook de 1e keer SDD, vanaf mijn vakantie-adres in Friesland "eventjes" op en neer rijden!
Ik wil ook zien of het lukt om te gaan. Zit momenteel in between jobs om het even luxe te zeggen, dus allemaal zien hoe het loopt. Maar mocht ik kunnen, is het dan een idee om samen te rijden?
 
Bedoel je met samen rijden jij bij mij in de auto, of met 2 auto's achter elkaar aan rijden naar CC?
Beide gevallen voor mij geen probleem hoor!
(ik maak wel gebruik om te "dineren" (lees BBQ-en).
Op een lege maag is het niet prettig terug rijden naar het hoge noorden.;)
Ja mee rijden of u/jij met mij. Heb momenteel geen eigen auto, kan altijd wel een lenen. Maar als je toch in de buurt bent kunnen we ook met 1 auto en de kosten splitten :)

Edit: Oja jij gaat ook wat laten uitdeuken hé, dan wordt het sowieso jouw auto.