• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day - 19 augustus 2017!

Ben jij dit jaar aanwezig op de Summer Detail Day op 19 augustus 2017?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 64 58,7%
  • Nee helaas niet :(

    Stemmen: 25 22,9%
  • Misschien..

    Stemmen: 20 18,3%

  • Totaal aantal stemmers
    109
@Laurette Inschrijving voor de SDD is gedaan, ik neem aan dat ik verder nog voor zaken in kan schrijven op een later moment (ik wil ook het tijdschema van de kortingen en dergelijke zien, om een goed plan voor de dag te maken)
Ja hoor je kunt je tot 18 augustus gewoon inschrijven voor de rest! Wel geldt vol = vol. Wil je zeker zijn van een plekje dan kun je je ook nu inschrijven en deze later eventueel weer annuleren.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Ingeschreven! Btw, nu hoef je dus niet het aantal deukjes dat je wilt herstellen opgeven? Dan kom ik met de C-Max. Benz is 2 jaar geleden deukjes vrij gemaakt en kan ik meer mee terug nemen
Het aantal deukjes moet wel doorgegeven worden, maar hierover neem ik later nog even contact op met alle mensen die zich inschrijven. DSH Repair komt namelijk met een mannetje meer dus er kunnen ook meer deukjes uitgedeukt worden dit jaar! Ter indicatie kun je je nu wel inschrijven met meerdere tickets! Deze tickets zijn dan het aantal deukjes dat jij wilt laten uitdeuken.
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
In principe wel, maar geef vanaf nu voor de zekerheid aan om hoeveel deukjes het gaat (als het goed is kun je je reservering aanpassen!). DSH Repair rekent ongeveer een half uur per auto, dus als het echt om meerdere deukjes gaat is het prettig als wij en DSH Repair daarvan op de hoogte zijn!
 
Toppie! :) We houden de lijst van de inschrijving aan op de dag zelf! Hoe we dit communiceren krijg je inderdaad nog te horen!
 
Mijn BMW E46 M3 uit 2016.. kuch.. ouwe E36 uit 1912... heeft veel deukjes. Is er ook een max aan het aantal deukjes?

Vorige SDD was het al snel volgeboekt op de website. :)
 
Klopt. Om iedereen een kans te geven hebben wij besloten dat je maximaal drie deukjes per persoon/auto kunt opgeven!
 
De eerste twee namen voor de Summer Detail Day 2017 zijn bekend. Autoglym en Voodoo Ride zullen aanwezig zijn! Voodoo Ride neemt de welbekende custom-made BMW M2 mee, supervet! :)

Autoglym & Voodoo Ride.jpg
 
Ingeschreven voor de dag zelf, uitdeuken zonder spuiten; heb slechts 1 deukje in de 508SW (tot nu toe, en hopelijk blijft dat tot aan de SDD) en ingeschreven voor de BBQ!


@Bikkel :
Ook dit jaar sluiten we de Summer Detail Day af met een gezellige barbecue waar ook jij van harte welkom bent! De kosten van de barbecue zijn €17,50. Na je inschrijving ontvang je van ons de bevestiging van jouw aanmelding en dien je het bedrag binnen 14 dagen over te maken.