• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day - 19 augustus 2017!

Ben jij dit jaar aanwezig op de Summer Detail Day op 19 augustus 2017?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 64 58,7%
  • Nee helaas niet :(

    Stemmen: 25 22,9%
  • Misschien..

    Stemmen: 20 18,3%

  • Totaal aantal stemmers
    109
Heb gisteren een beetje zitten vogelen. Dacht aan zoiets maar €35,- voor een T-shirt wat je misschien maar eens in de twee jaar aantrekt is niet leuk.

(Sommige logo's hadden een te lage resolutie en konden niet groter gemaakt worden)
2efbad7732e0d20f2e55d8eb433ba9e0.jpg
 
@tembaco wel een leuk idee. Indien je dit kan laten sponseren door diverse merken, kan het best haalbaar zijn. Waar een wil is, is een weg
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Voor mij is een naamkaartje of een mooi button met je forumnaam erop al goed genoeg. Een shirt draag je namelijk maar 1 x. En dan de vraag of ik hem over 2 jaar nog pas..
 
Hiep hiep hoera.. We zijn online! Vanaf vandaag kun je je dan eindelijk inschrijven voor de Summer Detail Day 2017! Dit doen we dit jaar net even wat anders dan voorgaande jaren. Inschrijven voor het evenement, maar ook voor de workshops en wedstrijden, kan hier!

Houd dit topic goed in de gaten, want de komende weken zullen we hier verschillende updates plaatsen! Daarnaast staat de Summer Detail Day ook als evenement op Facebook, dus deze kun je ook nog volgen om up to date te blijven!
 
Heuj heuj heuj! Ingeschreven :)

Edit
@Laurette: hoe kan ik me inschrijven op de bbq. Ik zag dat zo snel nergens staan...
Ah heb al gevonden... Laat maar haha
 
  • Leuk
Reactions: Etterual
Is het mogelijk ook later nog te annuleren? Ik weet namelijk nog niet wanneer ik voor twee weken naar spanje ga. Misschien kom ik op de dag zelf weer terug, dan kan ik nog wel de auto pakken. Zijn er overigens ook aanbiedingen online?
 
Duimen duimen duimen dat de crewplanning nog op de schop gaat en het schip midden op de oceaan zit de 19e, dan kan ik er niet heen, en gewoon naar de SDD komen!o_O
 
Ingeschreven! Btw, nu hoef je dus niet het aantal deukjes dat je wilt herstellen opgeven? Dan kom ik met de C-Max. Benz is 2 jaar geleden deukjes vrij gemaakt en kan ik meer mee terug nemen
 
@Laurette Inschrijving voor de SDD is gedaan, ik neem aan dat ik verder nog voor zaken in kan schrijven op een later moment (ik wil ook het tijdschema van de kortingen en dergelijke zien, om een goed plan voor de dag te maken)
 
  • Leuk
Reactions: tembaco