• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day - 19 augustus 2017!

Ben jij dit jaar aanwezig op de Summer Detail Day op 19 augustus 2017?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 64 58,7%
  • Nee helaas niet :(

    Stemmen: 25 22,9%
  • Misschien..

    Stemmen: 20 18,3%

  • Totaal aantal stemmers
    109
@Tonny en @Jeroen :
jullie mogen kosteloos meerijden, hoor: die paar liter diesel wordt toch verstookt, of de wagen nu alleen mij vervoert of 3 personen........
Ben ook niet te beroerd om iemand thuis op te halen (tenzij je aan de andere kant van Friesland woont :joy:).
Diegene die met mij mee rijdt moet of gezellig deelnemen aan de BBQ of lopend terug naar Friesland.
 
@Tonny en @Jeroen :
jullie mogen kosteloos meerijden, hoor: die paar liter diesel wordt toch verstookt, of de wagen nu alleen mij vervoert of 3 personen........
Ben ook niet te beroerd om iemand thuis op te halen (tenzij je aan de andere kant van Friesland woont :joy:).
Diegene die met mij mee rijdt moet of gezellig deelnemen aan de BBQ of lopend terug naar Friesland.
Ok tof man! Je rijdt dan denk ik gewoon langs Lemmer hé? Dan sta ik daar wel op de vluchtstrook.

Ik heb mij in ieder geval aangemeld. Ik laat tzt weten of het lukt, maar zoals het nu lijkt wel. Ik zie wel even of ik dan mee ga bbqen of dat ik gewoon terug loop..
 
Zijn er al fanatiekelingen die zich hebben ingeschreven voor de Polish Battle? We hebben namelijk een mega verrassing en jullie forumleden krijgen de primeur!

Naast de Car Care Coupon t.w.v. €25,- krijgt de winnaar een gloednieuwe Rupes BigFoot LHR15 Mark II t.w.v. €516,67 polijstmachine inclusief tas!
BigFoot_LHR15_MarkII_1035151.jpg

Zie jij het als een uitdaging om tegen mededetailers te polijsten en in een korte tijd zo'n mooi mogelijk resultaat te bereiken? Doe dan mee aan de Polish Battle sponsored by Rupes! Schrijf je snel in via: https://www.eventbrite.nl/e/registratie-polish-battle-35347969729
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Laurette Nu ben ik wel benieuwd wat voor machine voor de polish battle zelf wordt gebruikt. Normaal was dit toch een Polishing Power DAP? Is het nu met het nieuwe Rupes model?
 
@Laurette Nu ben ik wel benieuwd wat voor machine voor de polish battle zelf wordt gebruikt. Normaal was dit toch een Polishing Power DAP? Is het nu met het nieuwe Rupes model?
Je mag zelf bepalen welke machine(s) je wilt gebruiken. Er worden bijvoorbeeld een aantal machines vanuit ons en Rupes beschikbaar gesteld!
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Waarschijnlijk wel, maar we gaan er dit jaar een andere draai aan geven dus we houden jullie op de hoogte! :)
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Aangezien er enorm veel animo is voor de Polish Battle Sponsored by Rupes hebben wij ervoor gekozen om meer mensen te laten deelnemen. Je kunt je dus nu weer inschrijven voor de wedstrijd! Wees er snel bij want vol is nu echt vol! :)