• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day - 19 augustus 2017!

Ben jij dit jaar aanwezig op de Summer Detail Day op 19 augustus 2017?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 64 58,7%
  • Nee helaas niet :(

    Stemmen: 25 22,9%
  • Misschien..

    Stemmen: 20 18,3%

  • Totaal aantal stemmers
    109
Het grote probleem van sample potjes is dat je 3 tot 4 keer je auto er mee in de wax kan zetten.
Dus als jij een sample potje koopt of krijgt van Waxaddict, koop je de komende 12 maanden geen grote pot wax.

Waxaddict is dus zeer zuinig met het uitgeven van sample potjes
 
  • Leuk
Reactions: nicknameless
Ik heb altijd gedacht dat Monello zelf het merk van CC was. Vooral omdat er ook zoveel antwoorden konden gegeven worden over het merk zelf. AH betekent dan ook natuurlijk Albert Heijn. Had Monello Carclean geheten dan had het ook niet overal in de winkels gelegen.


Ik snap je punt @tembaco

En last but not least heb ik eens een YouTube filmpje gezien van @nicknameless die wel degelijk panelpotjes gebruikte van Waxaddict...

Ik zeg ook niet dat ze er niet zijn, maar niet te koop. Je krijgt of kreeg ze dan bij een bestelling. Dus misschien krijg je er een als je een wax koopt van €100,- wellicht kan @nicknameless je vertellen of er misschien panel potjes beschikbaar komen op de SDD.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Dreier-Reihe
De beweegredenen vanuit Waxaddict lijken met valide, echter Dodo Juice doet dit wel. Vandaar mijn vraag. Verder geen probleem;)

Mogelijk dat je de wax kunt ruiken/proeven/proberen op een testpaneel in hun stand, dat is natuurlijk wat anders dan op een auto proberen maar je weet dan wel iets beter wat je koopt. Het is alleen afwachten wat de verschillende stands van de verschillende merken inhouden: elk merk vult die op eigen wijze in.
 
Hopen dat Auto Finesse dit jaar meer aanwezig is, haha! :)

Kan mij eigenlijk niet herinneren of er dingen verkocht werden bij de stands zelf. Wel een hoop samples en goodies!
 
De eerste stand die ik benaderde was de Scholl-stand. Goede uitleg, machine kunnen proberen en meteen pads en flesjes S20 meegekregen. Zijn volgens mij 16 euries de stuk. ;)

Auto Finesse leken ongeintresseerd en zaten alleen in hun busje of waren pleite. :)

De Dodo van Dodo was een geinige kerel. :p

En dan ook niet die pannenkoek met zo'n dikke, witte BMW. ;)
 
@Cordoba precies dat! Voelen, zien hoe 'vettig' ie aanbrengt, de geur in mindere mate, als ik dat zou kunnen zien daar zou geweldig zijn. We laten ons verrassen. Al lijkt me proeven wel leuk!

@Quantoxx ik begrijp dat ik een weekendtas moet meenemen om alle goodies in te doen? :p Zonder gekheid, wat een gulle stand daar bij Scholl dan! Ik weet totaal niet wat ik van die dag kan verwachten maar als ik het zo hoor wordt t steeds leuker!

Even een practische vraag, het begint om 11 uur maar hoelaat zijn de die hards er?
 
@Cordoba precies dat! Voelen, zien hoe 'vettig' ie aanbrengt, de geur in mindere mate, als ik dat zou kunnen zien daar zou geweldig zijn. We laten ons verrassen. Al lijkt me proeven wel leuk!

@Quantoxx ik begrijp dat ik een weekendtas moet meenemen om alle goodies in te doen? :p Zonder gekheid, wat een gulle stand daar bij Scholl dan! Ik weet totaal niet wat ik van die dag kan verwachten maar als ik het zo hoor wordt t steeds leuker!

Even een practische vraag, het begint om 11 uur maar hoelaat zijn de die hards er?

Ik stond er dan ook wel even, zeg maar. :)

Ik was er de vorige keer met @Jansen, maar hen geen idee meer hoelaat wij er waren. :)
 
De ongeneeslijken zullen er waarschijnlijk voor 10 uur al zijn. :cool:

En inderdaad AF was onderling in conclaaf, maar ik geloof niet dat ze van de hele dag 10 bezoekers hebben gesproken. Dodo-stand is met PJ altijd een publiekstrekker, Autoglym behandeld zijn auto net zolang tot ie een nieuwe krijgt van zijn baas, geeft uitleg, beantwoord vragen en geeft proefzakjes met producten weg. Er is een beetje verschil: sommige merken geven demo's, en laten geïnteresseerden soms zelf iets proberen, andere stands geven vooral uitleg/voorlichting of geven samples weg.
 
Laatst bewerkt:
Wie doen er mee aan de: Master of Detailing?
Ben wel benieuwd hoeveel bling bling auto's er straks staan.
Ik normaal. Ma ga me uitschrijven. Na 2 maal wassen was een goed gepolijste wagen al terug om zeep. Die zachte lak van de jappen.
 
We hebben geen stand van Monello staan, puur omdat we daar de mankracht niet voor hebben. We proberen een aantal demo's met de Monello producten te doen zodat we hier in ieder geval wat uitleg over kunnen geven!

Mocht je op de dag zelf nog vragen hebben dan kun je terecht bij onze informatiebalie. Ook voor productinformatie kun je hier terecht. Natuurlijk kun je last minute nog vragen hebben over een bestelling die je wilt plaatsen, maar stel deze vraag bij de ingerichte informatiebalie buiten en niet aan de kassa om de doorloop van deze rij zo kort mogelijk te houden.

Hiernaast hebben we nog twee primeurtjes. Vrijdag is bekend geworden dat ook Soft99 en Rimsavers aanwezig zullen zijn op de SDD!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn er bij de stand van Waxaddict ook producten te koop die niet standaard in jullie assortiment zitten?
Als de grote droogdoeken er zijn neem ik er zeker één mee!