• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Staat er niet op de fles dat de mengverhouding 1:714 is??
Nope. Heb etikette losgesneden, daar staat twee dopjes.
Maar ik gebruikte altijd de site om snel mengverhoudingen etc na te kijken, jammer dat dat niet meer kan.

En heel jammer dat recensies niet zichtbaar zijn, ook op android niet.

Ook raar: het aantal beoordelingen van born to be mild verschilt per verschillende inhoud (250 vs 500 vs 1000ml) ik zou dezelfde beoordelingen verwachten toch?
 
Staan (nog steeds?) geen mengverhoudingen, heb net de Born to be Mild binnengekregen dus wilde de mengverhouding opzoeken...
Ook kan ik (op iPad) geen enkele recensie zien???
Klopt. Reviews is een bugje en lossen we deze of volgende week op.

Mengverhoudingen plugin moet opnieuw geactiveerd worden en hopelijk lukt dat op korte termijn.

Aan de voorkant lijkt de update subtiel, maar er hangt een totaal andere backoffice aan. Alles is nieuw en het duurt een week of twee a drie voordat we weer alle functionaliteiten hebben.
 
Waarderen we ook! De verandering aan de achterkant is echt zeer groot en zoiets gaat eigenlijk niet zonder wat gekkigheid. Gaan we uiteraard oplossen :)
 
- mijn account heeft nu een dashboard (of had ik die al?). Benieuwd welke reiniger ik hiervoor moet gebruiken.;)
:joy:

Op elke "product-pagina" staat nu rechts (voorheen links) een stukje over het merk. Het logo daarbij is wat te smal en dus buiten proportie

Nog 2 dingetjes bij het merkenoverzicht:
- Shining Monkey heeft geen logo
- Nichiban staat nog niet op zijn plekje in de alfabetische volgorde

Oh en +1 voor liever standaard alle producten zien i.p.v. max. 48
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
''Alles weergeven'' - per pagina. ;) Rechts onderaan kan je dit kiezn in een pull-down.

Had dit wel gezien, hoor.
Maar ik wil niet kiezen maar dit als standaard instelling kunnen vastzetten.
Ik (en dus ook @The Joy Of Detailing) vind het frustrerend om, wanneer ik de eerste 48 producten heb gezien, "alles" moet selecteren waarna een nieuwe pagina verschijnt met alle producten (en dus ook weer de eerste 48) en ik moet zoeken naar waar ik gebleven was......
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Proficiat aan het ganse CC-team met de vernieuwde webshop.
Gebruikte die al afwisselend met .nl om te wennen aan de nieuwe.


Toch even van de gelegenheid gebruik maken 2 foutjes door te geven
- Colad schuurvel 3000 grit is niet meer te vinden
- komt de functie sorteren op merknaam ook terug ? is denk ik handiger dan sorteren op produktnaam

Veel succes
 
Ik was net op de site aan het zoeken naar een geode waveldoek om een glasreiniger af te nemen. Dit is niet makkelijk te vergelijken. Bij de glasreinigers staan ze niet en ook niet bij de droogdoeken. Ze staan dus onder het kopje pads en doeken. Dan staan er ook een heleboel andere producten tussen die je dan niet zoekt. Ik vond het niet overzichtelijk zoeken naar een goede glasdoek.
Ps. opbouwend bedoeld ;)
 
Wat is er nu anders met het zoeken naar een wafeldoek t.o.v. de andere site? Want dat is volgens mij niet anders?
Doeken stonden ook daar in dezelfde categorie en je vindt ook de doeken als aanvullend product bij de meeste glasreinigers.
 
Misschien nog een tipje...

Ik moet nu elke keer opnieuw inloggen wanneer ik terug kom op de website en mijn account wil bekijken.
Kan er misschien een vinkje bij dat hij mijn inloggegevens automatisch opslaat?
 
Bij bestelhistorie heb ik staan dat bestelling geannuleerd is, zie foto's. Ook in het
Ik heb de doos toch echt achter in de auto staan...
CC1.PNG CC2.PNG