• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Misschien nog een tipje...

Ik moet nu elke keer opnieuw inloggen wanneer ik terug kom op de website en mijn account wil bekijken.
Kan er misschien een vinkje bij dat hij mijn inloggegevens automatisch opslaat?

Hmm, meer mensen hier last van? Je zou gewoon ingelogd moeten bijven. Ik heb het zelf nog niet geconstateerd.

+1

Ik zag trouwens ook dat ik niet meer ingeschreven stond voor de nieuwsbrief; meteen maar (weer) aangemeld hiervoor!
Als je eerder mails van ons hebt gehad, zou je nu ook nog ingeschreven moeten staan, het staat gekoppeld aan MailChimp. Was het dat vinkje 'Algemene inschrijving' in je Dashboard?

Volgensmij is het minimum bedrag voor gratis verzending ook omhoog gegaan van 50 naar “ca 60 euro” gegaan.
Na is € 50. Als je ca € 60 ergens ziet staan, is dat per ongeluk de oude tekst. Ik ga zoeken.

Bij bestelhistorie heb ik staan dat bestelling geannuleerd is, zie foto's. Ook in het
Ik heb de doos toch echt achter in de auto staan...
Bekijk bijlage 102819 Bekijk bijlage 102820
Klopt, zijn de laatste paar orders net de dag voor de migratie, we moeten die status even aanpassen nog.
 
  • Leuk
Reactions: @Jasper
Na inloggen op de site, springt de site altijd naar Account Dashboard (op Chrome browser). Hebben jullie dit ook ?
 
Hmm, meer mensen hier last van? Je zou gewoon ingelogd moeten bijven. Ik heb het zelf nog niet geconstateerd.

Ik heb er nu ook last van maar zal even :

Jawel: ik moest telkens opnieuw inloggen, totdat ik mijn cookies eens gewist had.

Na is € 50. Als je ca € 60 ergens ziet staan, is dat per ongeluk de oude tekst. Ik ga zoeken.

Staat hier :
Verzending en bezorging

Bestel je voor 17:00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben. Bovendien is de verzending bij een bestelling vanaf ca. € 60,- al gratis!
 
Ik moest terug inloggen met mijn oud email adres had dit voor de zomer veranderd. Nu is er niets meer terug te vinden van mijn bestellingen of mijn inschrijving voor de clinic. Heb Carclean ook al via fb gecontacteerd.
 
Wat is er nu anders met het zoeken naar een wafeldoek t.o.v. de andere site? Want dat is volgens mij niet anders?
Doeken stonden ook daar in dezelfde categorie en je vindt ook de doeken als aanvullend product bij de meeste glasreinigers.

Omdat het nieuwe site is had ik daar een verbetering in verwacht maar bleek helaas niet het geval.
Is er nog wel ruimte voor dergelijke verbeteringen/aanpassingen?
 
Omdat het nieuwe site is had ik daar een verbetering in verwacht maar bleek helaas niet het geval.
Is er nog wel ruimte voor dergelijke verbeteringen/aanpassingen?
Ik weet niet of het technisch mogelijk is. De zoekfunctie is in ieder geval nu al flink verbeterd:

1) Zoekperformance is 100 tot 200 keer sneller
2) Fuzzy search is toegevoegd
3) Zoekresultaten zijn relevanter

Na inloggen op de site, springt de site altijd naar Account Dashboard (op Chrome browser). Hebben jullie dit ook ?
Ik heb daar een instelling voor gevonden en deze is nu aangepast. Als het goed is blijf je nu op de pagina waar je was. Kan je dit eens proberen?

Ik ben bang dat dat bij mij toch niet de oplossing is. Moet nog steeds opnieuw inloggen. :confused:
Ook hier denk ik iets voor gevonden te hebben, probeer het eens nu en kijk of je onthouden wordt. Ik hoor graag als het nu wel werkt. Maar ik hoor het ook graag als het nog niet werkt.

Ik moest terug inloggen met mijn oud email adres had dit voor de zomer veranderd. Nu is er niets meer terug te vinden van mijn bestellingen of mijn inschrijving voor de clinic. Heb Carclean ook al via fb gecontacteerd.
Clinics staan nog in ons oude systeem en worden wellicht niet meegenomen naar het nieuwe systeem. Technisch is dat lastig te realiseren.

Jouw account stond al enige tijd geïmporteerd in ons nieuwe systeem (achter de schermen) en tussentijdse wijzigingen in het account hebben we geen rekening mee gehouden vermoed ik.
 
@Tim of dat vinkje voor het inloggen er nu bij staat of niet.. Ik moet telkens opnieuw inloggen.
Wel zag ik bij enkele producten de reviews weer terug. Dus dat lijkt wel goed te komen.