• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

• Leuk
Reacties: Tim
@Tim
de kleiset van Auto Finesse is verdwenen ? Of doen jullie die niet meer in ?
alsook Colad schuurvel 3000grit.
en de Wheel Woolies zijn niet te zien in de categorie "Borstels en kwasten", je kan ze echter wel terugvinden via de zoekfunctie.

Laatst bewerkt:
Wolfgang producten zijn nu weer weg :)

Kun jij de reviews nu weer zien @Timon

Jup :) werkt weer naar behoren

Graag, IE is niet meer ondersteund. Is een oude browser. Dus ik ben benieuwd hoe dat toont.

Werk hier op kantoor met IE en Windows 10 maar gaat prima hier hoor.
Sinds een reeks cyberaanvallen is het hier ook helemaal dichtgetimmerd. Ik kan nog geen printer meer installeren, laat staan een andere browser..

Misschien een beetje mierenne#ken

Maar als je het onderstaande verhaaltje leest, zal het dan niet droogblazen moeten zijn in plaats van droogzuigen?

E4456E8B-5E7A-44B5-9F55-68D133AA3CF9.webp

Wat me overgens ook opviel, is dat er bij mijn orders stond dat de laatste 2 bestellingen geannuleerd waren.

Best vreemd want ik heb toch echt 2 dozen mogen ontvangen.

1E72BD4A-55B6-4C28-9DC7-FD9770EBB51D.webp

Als je meer dan 10 producten in je karretje hebt liggen, kun je ze niet allemaal bekijken. Omdat de chatknop volgens mij een linkje verbergt die dat wel mogelijk maakt.