• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

@Tim
"Ik heb daar een instelling voor gevonden en deze is nu aangepast. Als het goed is blijf je nu op de pagina waar je was. Kan je dit eens proberen?"

Net eens getest op de gsm, springt nog steeds naar Mijn dashboard, meer bepaald naar het overzicht van "Mijn bestellingen"
Zal het straks eens proberen op de chromebook

/edit nu eens getest op de chromebook, is ook nog zo.
 
Laatst bewerkt:
Hmm... Maandag weer checken. Zou het kunnen dat je maximaal een uur ingelogd blijft??

Dit heb ik wel inderdaad. Als ik snel genoeg Edge opstart na afsluiten zonder uit te loggen dan ben ik nog steeds ingelogd. Doe ik een tijdje niks in Edge of sluit ik het af dan ben ik een tijdje later automatisch uitgelogd
 
Ik zie wel dat ik ineens niet meer ingeschreven ben voor de nieuwsbrief (ik heb al opnieuw ingeschreven), ik weet niet of dit al eerder was gemeld?

Edit: ik zie dat Tim zelf al heeft gereageerd daarop
(citaat wil even niet werken, maar gaat om reactie op Kees-sw op de vorige pagina, bericht #101)

Inderdaad gaat het om dat vinkje @Tim
 
Laatst bewerkt:
Ik zie wel dat ik ineens niet meer ingeschreven ben voor de nieuwsbrief (ik heb al opnieuw ingeschreven), ik weet niet of dit al eerder was gemeld?

Edit: ik zie dat Tim zelf al heeft gereageerd daarop
(citaat wil even niet werken, maar gaat om reactie op Kees-sw op de vorige pagina, bericht #101)

Inderdaad gaat het om dat vinkje @Tim
Die nieuwsbrief was al eerder gemeld. We gaan kijken of we dat anders gekoppeld krijgen.
 
Ik ben maar een noob op het technische gebied, maar ik vind het gruwelijk irritant dat er boven de ''Categorieën - Merken - Aanbiedingen - enzvoorts-balk zo'n grote loze, witte ruimte zit en de balk zelf mooi meescrolled, maar tekst en afbeeldingen overlapt.

Dit zal waarschijnlijk nog een puntje zijn. :p Maar dat zeg ik; Totaal geen verstand van verder. ;)
 
Ik ben maar een noob op het technische gebied, maar ik vind het gruwelijk irritant dat er boven de ''Categorieën - Merken - Aanbiedingen - enzvoorts-balk zo'n grote loze, witte ruimte zit en de balk zelf mooi meescrolled, maar tekst en afbeeldingen overlapt.

Dit zal waarschijnlijk nog een puntje zijn. :p Maar dat zeg ik; Totaal geen verstand van verder. ;)
Je bedoelt dat de de bovenkant van de site in beeld blijft terwijl je scrollt?
 
Ik kan de reviews niet meer zien in de shop en dat lijkt me niet de bedoeling.

Verder kwam ik ook weer een aantal Wolfgang producten tegen, die zijn nu toch echt wel een tijdje uit het assortiment (helaas)
Wolfgang producten zijn nu weer weg :)

Kun jij de reviews nu weer zien @Timon
Staan (nog steeds?) geen mengverhoudingen, heb net de Born to be Mild binnengekregen dus wilde de mengverhouding opzoeken...
Ook kan ik (op iPad) geen enkele recensie zien???
Mengverhoudingen zijn er nog niet, maar kun jij de reviews weer zien nu? @ArjanB
Na inloggen op de site, springt de site altijd naar Account Dashboard (op Chrome browser). Hebben jullie dit ook ?
Ik heb de setting anders gezet, maar hij wordt niet overgenomen. Bugje vermoed ik. Ik schiet deze in.

Zijn er ook mensen die orders kwijt zijn ?
Ik heb nog een bestelling staan waarvan het artikel nog op nalevering staat en deze order is niet meer zichtbaar
Klopt, sommige orders zijn in je dashboard nog niet zichtbaar, voor ons wel. Wordt opgelost. Weet je je ordernummer?

Alle berichten hierboven heb ik niet gelezen. Ik beperk me ertoe te melden dat ik de nieuwe website er bijzonder fraai en strak uit vind zien.
Daarom durf ik de stelling aan dat de mooiste detailingwebshop ter wereld zich in Nederland bevindt :cool:.
Dankjewel, nog genoeg te schaven, maar eerst even alle kleine bugjes pletten.
 
Banner, verwijst naar niet bestaande pagina, @Laurette.
Is nu de Glaco aanbieding 20% off, maar die gaat naar een “oeps-pagina”.

Komt door je cookies, even de cookies verwijderen en de banner werkt goed.

Nee komt door verwijzing naar /nl/nl terwijl het /nl moet zijn.

Punt is dat je binnenkomt op www.carclean.com/ en zodra je aan de slag gaat, komt je altijd terug naar www.carclean.com/nl

de banner doet het vanaf .com/, maar niet meer vanaf carclean.com/nl.

Het is een bug, wordt opgelost. Maar ik heb het nu omgedraaid. Vanaf com/ doet ie het niet, maar zodat je iets op de site hebt aangeklikt en je komt terug naar de homepage doet ie het wel.
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Kleinigheidje, echt een detail, in menu.
Bij scrollen naar beneden, komt bovenste menu terug.

f038cf27a73d038a53f58d3d7f0a3851.jpg


iPad, meest recent iOS, in Safari
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Je bedoelt dat de de bovenkant van de site in beeld blijft terwijl je scrollt?

Jah, inderdaad. Zo is het simpeler verwoord, haha. :)

Ik bekeek de webshop via mijn computer met IE. De "bovenkant" van de site scrolt mee, maar er zit ruimte tussen de balk en witruimte. Deze ruimte is transparant.

De balk zelf overlapt bijvoorbeeld de afbeeldingen op de homepage en de naam van een product als je een pagina helemaal naar boven scrollt.

Hmmm... hoop gepraat zo, ik zal een screenshot maken zodra ik kan.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Wolfgang producten zijn nu weer weg :)

Kun jij de reviews nu weer zien @Timon

Mengverhoudingen zijn er nog niet, maar kun jij de reviews weer zien nu? @ArjanB

Ik heb de setting anders gezet, maar hij wordt niet overgenomen. Bugje vermoed ik. Ik schiet deze in.


Klopt, sommige orders zijn in je dashboard nog niet zichtbaar, voor ons wel. Wordt opgelost. Weet je je ordernummer?


Dankjewel, nog genoeg te schaven, maar eerst even alle kleine bugjes pletten.

Ik stuur wel even een mail.

Ik vind het belangrijkste dat je order bij jullie niet weg is en dat is in dit geval dus niet zo
 
Graag, IE is niet meer ondersteund. Is een oude browser. Dus ik ben benieuwd hoe dat toont.

Ooh, dus ik gebruik nog oud spul. :p (Moet iemand mij maar eens een nieuwe browser adviseren.. HintHint.. :;) )

(1) Groot wit vlak boven balk, balk overlapt afbeelding.
(2) Transparantie tussen balk en witruimte. Oogt rommelig. (Persoonlijk dingetje misschien)
(3) Balk overlapt productnaam volledig.

NieuweWebshop01.jpg... NieuweWebshop02.jpg... NieuweWebshop03.jpg
 
Ja, ehh... Zo hoort het er niet uit te zien. Snel IE wegdoen en kijken naar Chrome, Firefox of Edge.

Je hebt ook nog Windows Vista, of niet? Ook niet helemaal recent. ;) Of is het Windows 7?