Hmm... Maandag weer checken. Zou het kunnen dat je maximaal een uur ingelogd blijft??Of toch niet... Vanmiddag eerst cookies vewijderd, daarna weer ingelogd. Net even gecheckt maar moet weer opnieuw inloggen![]()
Laatst bewerkt:
Hmm... Maandag weer checken. Zou het kunnen dat je maximaal een uur ingelogd blijft??Of toch niet... Vanmiddag eerst cookies vewijderd, daarna weer ingelogd. Net even gecheckt maar moet weer opnieuw inloggen![]()
Hmm... Maandag weer checken. Zou het kunnen dat je maximaal een uur ingelogd blijft??
Die nieuwsbrief was al eerder gemeld. We gaan kijken of we dat anders gekoppeld krijgen.Ik zie wel dat ik ineens niet meer ingeschreven ben voor de nieuwsbrief (ik heb al opnieuw ingeschreven), ik weet niet of dit al eerder was gemeld?
Edit: ik zie dat Tim zelf al heeft gereageerd daarop
(citaat wil even niet werken, maar gaat om reactie op Kees-sw op de vorige pagina, bericht #101)
Inderdaad gaat het om dat vinkje @Tim
iPhone en laptop met Chrome.Welk apparaat en welke browser gebruik je?
Je bedoelt dat de de bovenkant van de site in beeld blijft terwijl je scrollt?Ik ben maar een noob op het technische gebied, maar ik vind het gruwelijk irritant dat er boven de ''Categorieën - Merken - Aanbiedingen - enzvoorts-balk zo'n grote loze, witte ruimte zit en de balk zelf mooi meescrolled, maar tekst en afbeeldingen overlapt.
Dit zal waarschijnlijk nog een puntje zijn.Maar dat zeg ik; Totaal geen verstand van verder.
![]()
Wolfgang producten zijn nu weer wegIk kan de reviews niet meer zien in de shop en dat lijkt me niet de bedoeling.
Verder kwam ik ook weer een aantal Wolfgang producten tegen, die zijn nu toch echt wel een tijdje uit het assortiment (helaas)
Mengverhoudingen zijn er nog niet, maar kun jij de reviews weer zien nu? @ArjanBStaan (nog steeds?) geen mengverhoudingen, heb net de Born to be Mild binnengekregen dus wilde de mengverhouding opzoeken...
Ook kan ik (op iPad) geen enkele recensie zien???
Ik heb de setting anders gezet, maar hij wordt niet overgenomen. Bugje vermoed ik. Ik schiet deze in.Na inloggen op de site, springt de site altijd naar Account Dashboard (op Chrome browser). Hebben jullie dit ook ?
Klopt, sommige orders zijn in je dashboard nog niet zichtbaar, voor ons wel. Wordt opgelost. Weet je je ordernummer?Zijn er ook mensen die orders kwijt zijn ?
Ik heb nog een bestelling staan waarvan het artikel nog op nalevering staat en deze order is niet meer zichtbaar
Dankjewel, nog genoeg te schaven, maar eerst even alle kleine bugjes pletten.Alle berichten hierboven heb ik niet gelezen. Ik beperk me ertoe te melden dat ik de nieuwe website er bijzonder fraai en strak uit vind zien.
Daarom durf ik de stelling aan dat de mooiste detailingwebshop ter wereld zich in Nederland bevindt.
Banner, verwijst naar niet bestaande pagina, @Laurette.
Is nu de Glaco aanbieding 20% off, maar die gaat naar een “oeps-pagina”.
Komt door je cookies, even de cookies verwijderen en de banner werkt goed.
Je bedoelt dat de de bovenkant van de site in beeld blijft terwijl je scrollt?
Wolfgang producten zijn nu weer weg
Kun jij de reviews nu weer zien @Timon
Mengverhoudingen zijn er nog niet, maar kun jij de reviews weer zien nu? @ArjanB
Ik heb de setting anders gezet, maar hij wordt niet overgenomen. Bugje vermoed ik. Ik schiet deze in.
Klopt, sommige orders zijn in je dashboard nog niet zichtbaar, voor ons wel. Wordt opgelost. Weet je je ordernummer?
Dankjewel, nog genoeg te schaven, maar eerst even alle kleine bugjes pletten.
Graag, IE is niet meer ondersteund. Is een oude browser. Dus ik ben benieuwd hoe dat toont.Hmmm... hoop gepraat zo, ik zal een screenshot maken zodra ik kan
Graag, IE is niet meer ondersteund. Is een oude browser. Dus ik ben benieuwd hoe dat toont.